۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تنش میان پ ک ک و اقلیم کردستان عراق

  • ۷ آبان ۱۳۹۴
  • ۶۱۱ بازدید
  • ۰

یکی از اعضای حزب دموکرات کردستان عراق گفته که ح پ گ شاخه نظامی گروه تروریستی پ ک ک به امور اقلیم کردستان عراق مداخله می کند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : “حمین حاورامی” مسئول روابط خارجی حزب حاکم اقلیم کردستان عراق ادعا کرده است ح پ گ می خواهد در امور دولت منطقه ای کردستان عراق مداخله کند.

وی در صفحه تویتر خود به وجود شاخه نظامی گروه تروریستی پ ک ک در عراق واکنش نشان داده و نوشته:” پ پ گ می خواهد در اقلیم کردستان عراق مداخله کند اما آنها به بازگشت پیشمرگه های سوریه به روژاوا را ندادند.آنها در روژاوا نماندند.هیچ دلیلی برای وجود آنها در عراق وجود ندارد”.

تنش میان حزب حاکم اقلیم کردستان عراق و گروه تروریستی پ ک ک در حال گسترش است بطوریکه روز گذشته یکی از فرماندهان پیشمرگه اقلیم کردستان عراق گفته که پ ک ک و پ ی د مانع کمک های ارسالی حزب دموکرات کردستان(عراق) هستند.

قاسم ششو در سایت رسمی حزب دموکرات کردستان عراق بیان داشته که گروه تروریستی پ ک ک و ی پ گ(شاخه نظامی پ ی د) مانع رسیدن کمک های این حزب به مردم منطقه سنجر و ایزدی های این مناطق شده اند اما این دو گروه این اقدام را به حزب دموکرات نسبت داده و بر علیه این حزب تبلیغ کرده اند.

وی با بیان اینکه گروه تروریستی پ ک ک و پ ی د در منطقه سنجر به دنبال فتنه گری هستند افزود:” چندی پیش با مسئولان گروه پ ک ک و پ ی د دیدار کردم و به آنها گوشزد کردم که اگر به دنبال فتنه گری باشید، شما را از منطقه خارج کرده و اجازه ورود به این منطقه را نخواهم داد”.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین