۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تناقض گویی مراد کارییلان

  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
  • ۳۲۸ بازدید
  • ۰

ما هم اکنون بر روی دو موضوع کار می‌کنیم، اول اینکه به حملات آغاز شده در سال ۲۰۱۲ ادامه خواهیم داد و دیگر اینکه همیشه برای صلح و دیالوگ آماده هستیم.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی:مراد کاریلان از سرکرده‌های پژاک وپ‌ک‌ک، اخیراً در سخنان خود که در سایت این فرقه‌ها منتشر شده، از اصرار خود و دیگر سرکردگان این فرقه‌ها برای تداوم خشونت‌ها خبر داده است. کارایلان اذعان داشت که می‌خواهند فعالیت‌های خشونت‌آمیزشان را به نتیجه‌ برسانند. لذا خیلی واضح از تداوم و تشدید خشونت‌ها سخن به میان آورده و چنین می‌گوید:«ما هم اکنون بر روی دو موضوع کار می‌کنیم، اول اینکه به حملات آغاز شده در سال ۲۰۱۲ ادامه خواهیم داد و دیگر اینکه همیشه برای صلح و دیالوگ آماده هستیم.»
این سرکرده‌ی تندرو و خشونت‌طلب پژاک و پ‌ک‌ک در ادمه گفته که هر دستوری هم از امرالی و توسط عبدالله اوجالان صادر گردد، به مرحله‌ی اجرا گذاشته خواهد شد. این درحالیست که اوجالان در آخرین نشستی که با مقامات ترکیه داشته، از عقب‌نشینی اعضای این فرقه‌ها از داخل خاک این کشور و مستقر شدن در مرزهای شمال عراق و خاک اقلیم کردستان گفته بود. مهمتر اینکه اوجالان از خلع سلاح این فرقه‌ها در نیمه‌ی تابستان آینده خبر داده است. این همان نقطه‌ی مقابل سخنان کارایلان است که می‌خواهد به جنگ و عملیات‌های خشونت‌آمیز ادامه بدهد.
حال کارایلان چگونه می‌خواهد این دو موضوع متضاد را با همدیگر بعنوان مفاد یک قرارداد بیان کند؟ از یک سو می‌گوید به جریان خشونت‌طلبانه و حملات و عملیات مسلحانه ادامه خواهند داد و از سوی دیگر هم از آمادگی خود و فرقه‌های تحت امرش برای مذاکره، صلح و آشتی می‌گوید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین