۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • تلافی جویی احزاب ضد انقلاب از مردم کردستان

تلافی جویی احزاب ضد انقلاب از مردم کردستان

  • ۲۱ مهر ۱۳۹۲
  • ۴۵۲ بازدید
  • ۰

احزاب و اپوزسیون کُردی از ترس و وحشت دریافت پاسخ از سوی جمهوری اسلامی ایران و متزلزل شدن اندک جایگاه مردمی خود جنایات های وحشیانیه خود را برعهده نگرفته و همدیگر را متهم به این رفتار وحشیانه می کنند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری بویژه مردم فهیم و انقلابی کردستان ایران احزاب و اپوزسیون کُردی را به ترس و و حشت انداخته است ، و حضور چشم گیر دوباره ی مردم کردستان در صحنه از عدم اعتبار و بی هوهیتی احزاب و اپوزسیون کُردی پرده برداشته است.
احزاب و اپوزسیون کُردی پس از انتخابات ریاست جمهوری کاملاً منزوی و گوشه گیر شده اند و سعی بر این دارند که از جایگاه مردمی برخوردار باشند،بنابراین با توسل به رسانه ها و فضای مجازی از هیچ گونه تبلیغاتی دریغ نمی کنند . احزاب و اپوزسیون کُردی بیشتر اوقات همدیگر را تخریب و متهم کرده و برای دست یابی به جایگاه مردمی از ماهیت های پشت پرده ی یکدیگر را افشا می کنند.
احزابی همچون کومله ،دمکرات و پژاک در کارنامه سیاه خود قتل و عام بسیاری از هم وطنان ایرانی بویژه مردم بی دفاع و مظلوم کُرد را به ثبت رسانده اند. در واقعه ی اخیر شهرستان بانه که منجر به شهادت ۵ تن از نیرو های سپاه پاسداران گردید ، باردیگر حزب دموکرات و پژاک از ترس و وحشت پاسخ این جنایت از سوی ایران و همچنین از ترس تزلزل اندک جایگاه مردمی خود در میان مردم کردستان نسبت به این اقدام وحشیانیه هیچ یک از احزاب جرات نداشته تا این جنایت را بر عهده بگیرد. این احزاب علی رغم نداشتن جرات و شجاعت نسبت به اعمال ناشایست خود به نوعی همدیگر را متهم به این اعمال می کنند. البته این نکته حائز اهمیت است که این احزاب ایزوله شده برای اعلام موجودیت نیاز به چنین رفتار هستند تا از افکار عمومی به کلی خذف نشوند.
آروین احمدی پور (مسئول روابط سیاسی پژاک) اعلام کرد از آن جایی که در حال حاضر با رفقایمان در آن منطقه ارتباط نداریم، نمی توانیم در این خصوص اظهار نظر کنیم و نمی توانیم به طور قاطعانه در این مورد نظر بدهیم.» اما این احتمال وجود دارد که حزب دموکرات کردستان، مسئول درگیری بانه باشد.
عمر بالکی از مسئولین حزب دموکرات در این خصوص اذعان داشت «منطقه ی مزبور جای حساسی است و از این اتفاقات پیش می آید.» و پاسخ مبهم بالکی در این مورد حاکی از آن است که وی خبر مزبور را نه ردّ و نه تایید کرده است.
اکنون این احزاب در دوراهی قرار گرفته اند ، چرا که با قبول کردن این جنایت مدعی می شوند که این حزبشان حزبی فعال و در راستای خدمت به مردم کردستان در تلاش هستند و از طرفی ترس از این که از سوی جمهوری اسلامی ایران پاسخ این جنایت را دریافت کنند و اندک جایگاه مردمی که دارند متزلزل شود ،بنابراین نه این موضوع را رد و نه تائید می کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *