۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تغییر رویکرد و خط و مشی پ ک ک و پژاک

  • ۷ شهریور ۱۳۹۲
  • ۲۲۷ بازدید
  • ۰

فرقه سکولاریسم پ ک ک و پژاک برای رهایی از مشکلات تغییر رویکرد داده و عالمان دینی را راه حل مشکلات فرقه می داند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک های ضد دین پ ک ک و پژاک با پیروی از ایدئولوژی منسوخ عبدالله اوجالان ادیان الهی را نفی کرده و کتاب های آسمانی را ترواشات ذهنی پیامبران می داند ، و بر اساس همین عقاید ضد دین دینداری در فرقه را برای اعضای خود ممنوع کرده است.
تغییر رویکرد و خط و مشی برای رسیدن به اهداف تروریستی از استراتژی های پ ک ک و پژاک بوده که با توجه به شرایط زمانی و مکانی تغییر چهره می دهد. اکنون پ ک ک و پژاک منافع خود را در گرو حمایت از عالمان دینی و اعتبار دهی به نهاده های دینی می داند، بنابراین با تغییر رویکردی ۱۸۰ درجه از عالمان دینی دعوت کرده تا افکار عمومی را متوجه خود سازد.
به گزارش فرات نیوز این مراسم در قندیل برگزار گردید و جمیل بایک رئیس شورای رهبری در حضور عالمان دین سخنانی را ایراد کرد ، اما نکته حائز اهمیتی که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت ، مغایر بودن سخنان جمیل بایک با ایدئولوژی و مانیفسم پ ک ک است.
جمیل بایک در این مراسم اعلام داشت :”انتقادات و پیشنهادات عالمان دین برای جنبش ما بسیار مهم است و با این کار به ما نیرو و روحیه می بخشد. به همین دلیل, ما همچو جنبش آزادیخواهی کرد مدام می‌خواهیم پیشنهادات و انتقادات علمای کرد را دریافت کنیم. شاید شماها زودتر از ما به مشکلات موجود در جامعه پی ببرید و با ما در میان بگذارید. فعالیت‌ها و مبارزات ما در اینجا هم در راستای خدمت به جوامع و انسانیت است. ”
تناقضات در سخنان جمیل بایک کاملاًهویداست ، براساس قوانین فرقه هیچ کسی حق انتقاد و پیشنهاد در فرقه نداشته و نخواهد داشت چرا که مانیفست فرقه بر اساس افکار و ایدئولوژی رهبر گروهک عبدالله اوجالان پایه ریزی گردیده و انتقاد از فرقه به معنایی توهین به افکار اوجالان می باشد،و براساس اسناد و مدارک منتقدین از فرقه به مجازاتی سخت دچار می شوند. اکنون جمیل بایک به چه اعتباری از عالمان دینی درخواست می نماید که “مدام می خواهیم پیشنهادات و انتقادات علمای دینی کُرد را دریافت نمایم “؟!
برخورد چندگانه پ ک ک و پژاک نسبت به مسائل پیرامون خود ماهیت فرقه را هر روز هویدا می کند .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین