۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تظاهرات ضد پ ک ک ، پژاک در فرانسه

  • ۹ آذر ۱۳۹۵
  • ۳۲۸ بازدید
  • ۰

هزاران تن در اعتراض به اقدامات تروریستی داعش و گروه پ.ک.ک و زیر شاخه های تروریستی آن  دست به راهپیمایی گسترده در میدانی واقع در شمال شرق استراسبورگ، فرانسه زدند.

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از فرانس ۲۴ ،هزاران تن در اعتراض به اقدامات تروریستی داعش و گروه پ.ک.ک دست به راهپیمایی گسترده در میدانی واقع در شمال شرق استراسبورگ، فرانسه زدند.

این رخداد از سوی سازمان های غیردولتی شامل پلتفورم دموکراسی و با شعار “لعنت به تروریسم” در این میدان برگزار شد که در نزدیکی مرز آلمان است.

در این راهپیمایی بسیاری از اتباع ترک از جنوب غرب آلمان نیز حضور داشتند.

هزاران تن از راهپیمایان پلاکارد هایی را در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود “نه به تروریسم”، “اروپا! از تروریسم حمایت نکن” و “ما در رنج ترکیه شریک هستیم” که به مقابله با داعش و پ.ک.ک اشاره داشت.

سازمان دهندگان این راهپیمایی عظیم در بیانیه‌ای اعلام کردند: انتظار ما از اتحادیه اروپا و کشورهای عضو این است که مدافع دموکراسی، حقوق بشر و دولت های مشروع و دموکرات باشند. دستیابی به این اهداف نیازمند کناره‌گیری از سازمان‌های تروریستی و عدم حمایت از آنهاست. اتحادیه اروپا و فرانسه نمی توانند درباره این ارزش ها سخن بگویند مگر آنکه دست از حمایت این سازمان ها بردارند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به عدم ممنوعیت فعالیت‌های سازمان های تروریستی چون پ.ک.ک و حزب اتحاد دموکراتیک سوریه در سراسر کشورهای اروپایی، بر سیاست‌های کنونی کشورهای اروپایی در ایجاد خشم و نارضایتی‌های ضد این اتحادیه در ترکیه تاکید شده است.

بسیاری از حامیان پ.ک.ک که از سوی ترکیه تحت پیگرد قرار دارند، در بسیاری از کشورهای اروپایی پناهنده شدن

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *