۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • تشکیل کمپین، به نام کولبر و به کام احزاب تروریستی

تشکیل کمپین، به نام کولبر و به کام احزاب تروریستی

  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
  • ۳۳۲ بازدید
  • ۰

افراد وابسته به گروه های تروریستی  بیشتر بمنظور تامین مایحتاج گروه و همچنین کارهای اطلاعاتی و مهم تر از همه مسلح کردن برخی از جوانان فریب خورده  با پوشش کولبر از مزرهای غیر قانونی وارد خاک کشور میشوند.

به گزارش انجمن بی تاوان،گروهک های  تروریستی پژاک و دمکرات  بمنظور ورود به خاک کشور ایران اسلامی با پوشش کولبر به راحتی از مرزهای ایران اسلامی تردد می کنند.
افراد وابسته به گروه ها بیشتر بمنظور تامین مایحتاج گروه و همچنین کارهای اطلاعاتی و مهم تر از همه مسلح کردن برخی از جوانان فریب خورده ،در قالب کولبر از مزرهای غیر قانونی وارد خاک کشور میشوند.
طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران صادرات و واردات کالا از مرزهای ایران اسلامی  قوانینی تعریف شده داشته و بایستی کولبران تابع قوانین باشند.

جمهوری اسلامی ایران برای  تمام خانواده های مرزی مجوز های قانونی برای تردد و صادرات کالا از مرزهای کشور را صادر کرده و این کولبران می توانند در ساعات معین از مسیرهای تعیین شده تردد نمایند ، ولی طبق قانون جمهوری اسلامی ایران بمنظور  ایجاد امنیت در مرزهای کشور و جلوگیری از تردد اشرار و تروریست ها به خاک کشور ، نیروی های انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کوچکترین تحرک غیر قانونی را رصد و برخورد می کنند.

گروهک تروریستی پژاک با توجه عدم تردد آسان در مرزهای کشور همیشه برخورد نظام جمهوری اسلامی ایران با افراد خاطی را بهانه قرار داده و از نام کولبران سوءاستفاده می کرد.

متاسفانه مدتی قبل چند تن از هم وطنان عزیزمان بر اثر ریزش بهمن در مرزهای کشورمان جان باخته و این حادثه قلب تمامی ملت ایران را جریحه دار کرد،جان باختن این افراد بر اثر حادثه ریزش بهمن خوراک تبلیغاتی برخی از رسانه های معاند نظیر بی بی سی و صدای امریکا شده و در این میان برخی از نماینده گان مجلس خواسته و یا نخواسته در حمایت از این کولبران سخنانی را ایراد کرده اند ،و با نهایت تاسف احزاب و گروه های معاند از این سخنرانی ها بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران سوء استفاده کرده اند.

استانداری استان آذربایجان غربی دکتر قربانعلی سعادت همگام با تمام ملت ایران این حادثه را تسلیت گفته و از برخی از نماینده گان در خصوص اظهاراتشان انتقاد کرد.

سعادت در انتقاد از سخنان نماینده سردشت  با بیان اینکه وی مرزبانی را بی کفایت اعلام کرده است، گفت: ساعات کار کولبران از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر و معابر رسمی نیز مشخص است. عده ای در ساعت ۲۱ شب و در این سرما در معابر غیر رسمی مرز چه می کردند؟

اکنون گروه های تروریستی نظیر پژاک شرایط را برای جولان دادن در مناطق کردنشین مناسب دیده و با صدور فراخوان و کمپین های از هم وطنان کُرد زبان خواسته اند که در حمایت از کولبران با حضور در پارک های شهر و با روشن کردن یک شمع بدین شکل از کولبران حمایت نمایند.

هم وظنان کُرد زبان بایستی توجه داشته باشند این حرکت سازمان یافته از سوی احزاب تروریستی بمنظور ایجاد نا امنی در کشور بوده و هیچ گونه مجوز قانونی برای تجمع صادر نشده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین