۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • تجهیزات ردیابی مخابراتی اسرائیلی در اختیار پ.ک.ک و پژاک

تجهیزات ردیابی مخابراتی اسرائیلی در اختیار پ.ک.ک و پژاک

  • ۱۳ دی ۱۳۹۱
  • ۳۴۵ بازدید
  • ۰

روزنامه ینی شفق در گزارشی اعلام کرد که بر اساس اطلاعات به دست آمده از سوی تیم های اطلاعاتی ترکیه، رژیم صهیونیستی از تروریسم در این کشور علیه نیروهای دولتی حمایت می کند.
به گزارش انجمن بی تاوان آذربایجان غربی ، ینی شفق می نویسد: یک حمله تروریستی در اسکندرون در ماه مه سال ۲۰۱۰ که طی آن هفت افسر نیروی دریایی ترکیه کشته شدند مصادف با حمله اسرائیل به مسافران کشتی غیر نظامی در آبهای بین المللی بود.
روزنامه زمان چاپ ترکیه به نقل از این روزنامه نوشت: ممکن است اطلاعات مربوط به حمله به افسران نیروی دریایی ترکیه از سوی سازمان اطلاعاتی اسرائیل به تروریستها داده شده باشد.
ینی شفق نوشت: حمله تروریستهای حزب کارگران کردستان سه ساعت قبل از حمله اسرائیل به کشتی ترک رخ داد که طی آن ۹ غیر نظامی که حامل کمک های انساندوستانه به نوار غزه بودند، کشته شدند.
این روزنامه نوشت: اخیرا در تحقیقات این نکته روشن شده که پ.ک.ک و اسرائیل با هم ارتباط دارند.
این روزنامه نوشت: ییلدیز باکان کسی که فرماندهی حمله سال گذشته نیروهای پ.ک.ک به مواضع ارتش ترکیه را در مرسین را بر عهده داشته پس از دستگیری از وی تجهیزات استراق سمع پیدا شده که از اسرائیل آورده شده بودند. همچنین دادستان ها به این نکته پی برده بودند که وی اطلاعات دقیق در زمانی مناسب از منابع اسرائیلی دریافت کرده بود.
این روزنامه می نویسد: بر اساس اطلاعاتی که در ماه سپتامبر به دست آمده اسرائیل از یک شرکت جعلی که در جمهوری آذربایجان تاسیس کرده بوده تجهیزات استراق سمع را که در شرکت تادیران ساخته شده بود، به پ.ک.ک داده است.
ینی شفق می نویسد: یک گروه ویژه اطلاعاتی در ترکیه به این مسئله رسیدگی کرده و اطلاعاتی را جمع آوری کرده اند که ارتباط بین ییلدز باکان و اسرائیل را مشخص می کند.
در این گزارش همچنین عنوان شده که اعضای گروه تروریستی پ.ک.ک سال گذشته بارها از اسرائیل دیدار کرده اند.
ینی شفق گزارش کرده که بین ماههای فوریه و ژوئن سال ۲۰۱۰ پ.ک.ک ۶۰ وسیله مربوط به مخابرات هواپیما و سیستم های مخابراتی وی اچ اف و یو اچ اف را رژِم صهیونیستی تحویل گرفته است. تجهیزاتی که به خوبی می توانند در کوله پشتی حمل شوند و به تروریستها اجازه می دهد نا تماس های مخابراتی واحدهای نظامی را کنترل کنند. همچنین با استفاده از این تجهیزات می توان به خطوط جی ام اس نیز گوش کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین