۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • تجاوز جنسی سربازان ترکیه به یک عضوء زن پ ک ک / پژاک

تجاوز جنسی سربازان ترکیه به یک عضوء زن پ ک ک / پژاک

  • ۶ آذر ۱۳۹۵
  • ۶۳۶ بازدید
  • ۲

سربازان ترکیه در واکنش به جنایت های پ ک ک در شهرهای ترکیه ،در اقدامی غیر انسانی به یک زن عضوء پ ک ک تجاوز و سپس عکس های برهنه ای وی را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : سیاست های کردستیزانه پ ک ک / پزاک ، عزت و شرافت انسانی را خدشه دار و اصالت چندین هزار ساله قوم کُرد را به چالش می کشد.
پ ک ک /پژاک با عملکرد منفی خود متاسفانه کُردها را قومی خشونت طلب و جنگ ستیز معرفی کرده اند. تحرکات و عملیات تروریستی پ ک ک /پژاک در خاورمیانه و هچنین اجرای برنامه های تدوین یافته قدرت های جهانی ، عامل خشونت در منطقه محسوب می شود.
دولت ترکیه در واکنش به خشونت طلبی های پ ک ک متاسفانه شرافت انسانی را نادیده گرفته و با رفتارهای حیوانی عزت و آبروی مردم کُرد را زیر سوال می برد.
سربازان ترکیه در اقدامی غیر انسانی یک تن از عناصر زن گروه پ ک ک بنام کوثر ایلتورک را پس از دستگیری تا دم مرگ مورد تجاوز جنسی و شکنجه قرار داده و پس از مرگ این عضوء پ ک ک عکس های برهنه وی را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند.
اردوغان با رویای برپای حکومت دیکتاتوری و نئوعثمانی خود در منطقه از هیچ گونه جنایتی دریغ نمی کند و با بهانه قرار دادن پ ک ک مردم کُرد را قتل و عام می کند.
سران پ ک ک نیز برای رسیدن به قدرت و خواسته های حیوانی خود جنایتی شبیهه اردوغان را بر حق کُردها روا داشته و کُردها را ابزار رسیدن به اهداف و آمال گروه قرار داده اند و باسیاست های کردستیز فرقه کمر نابودی کُردها را بسته اند.
اردوغان با بهانه قرار دادن پ ک ک و عدم خلع سلاح این گروه تروریستی ، روز به روز کشتار کُردها و نا امنی در مناطق کردنشین را افزایش می دهد ، پ ک ک می تواند با خلع سلاح عناصر مسلح و یا خروج از شهرهای کردنشین مانع از جنایت های اردوغان شود ولی پ ک ک با افزایش درگیری در شهرهای کردنشین ترکیه باعث شده تا اردوغان جنایت های خود بر علیه کردها را افزایش دهد.
پ ک ک / پژاک با چنین سیاست های همسو با اردوغان شده و مردم کُرد را به کام مرگ می فرستد.

قبلی «
بعدی »

۲ دیدگاه ها

  1. ای دمشون گرم تا اکراد نسل کشی نشن ارام نمیگیرن در ارزوی روزی هستم پیر و جوان ،زن و مرد کردها را بصورت گله حیوانات به گلوله ببندند و یک بار برای همیشه جهان از این نژاد پست و متعفن که همیشه بوی پاچه بز میدهند خلاص کنن ،درود به شرفت اردوغان

  2. ای دمشون گرم تا اکراد نسل کشی نشن ارام نمیگیرن در ارزوی روزی هستم پیر و جوان ،زن و مرد کردها را بصورت گله حیوانات به گلوله ببندند و یک بار برای همیشه جهان از این نژاد پست و متعفن که همیشه بوی پاچه بز میدهند خلاص کنن ،درود به شرفت×× اردوغان××

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین