۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • تجاوز جنسی دوران کالکان به زنان فرقه افشاء شد./ تصاویر

تجاوز جنسی دوران کالکان به زنان فرقه افشاء شد./ تصاویر

  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
  • ۱۵۵۵ بازدید
  • ۲

سرویس بین المل انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :سازمان اطلاعاتی ترکیه میت در حین پاکسازی عناصر مسلح پ ک ک از منطقه یوکسک اوا ،در کوله پشتی یکی از زنان فرقه تبلتی را یافته ، و در این تبلت عکس ها و مطالب قابل توجهی از رفتار و حرکات غیر انسانی سرگرده های پ ک ک موجود می باشد.
سازمان اطلاعاتی ترکیه تبلت یافته شده را پس از رمزگشایی ، برخی از مطالب غیر محرمانه را رسانه ای کرده است. رفتارهای غیر اخلاقی و تجاوز جنسی دوران کالکان نمونه ای از این مطالب است که سازمان اطلاعات ترکیه رسانه ای کرده و ما گوشه های از این بی بندوباری اخلاقی را در سایت منتشر می کنیم.
این دختر ساده لوح که قربانی خشونت پ ک ک شده ،فعالیت های روزانه خود در قندیل و رفتارهای تبعیض آمیز از سوی فرمانده بر علیه دختران و زنان فرقه را در قالب یاداشت روزانه ثبت نموده که عین مطالب را ترجمه و در اختیار مخاطبان سایت قرار داده ایم
انجمن بی تاوان۶ (۲)
دوران کالکان در محول خصوصی دختران خود را عاشق دختران فرقه معرفی می کند،همیشه با دستتان خود دست دختران را گرفته و این حرکت خود را نشانه علاقه و مهر و محبت به آنان اعلام می دارد،
دوران کالکان در در حضور دختران از واژه های جنسی بسیار استفاده می کند ،دوران کالکان در اولین برخورد با هر دختری دست خود را به دور کمر دختر می انداخت و به شوخی می گفت :”آنقدر خوابیده ای چربی دور شکمت را گرفته”
سپس دختر را به آغوش می کشید و دست به سینه های دختر می زند،این رفتار برای ما غیر قابل تحمل بود

دوران کالکان با توجه به قدرت خود در پ ک ک هر دختری که در برابر خواسته های وی مقاومت می نمود ،او را منزوی و ایزوله می کرد.

افرادی مانند نمرود ،شروین،بیژان و سارا و فراشین از کسانی بوده اند که در برابر خواسته های دوران کالکان ایستادگی کرده اند ،و این فرمانده بیمار روانی برای انتقام از آنان ،آنها را به عملیات های اعزام نمود که زنده برگشتن ازآن عملیات محال بود و این طور هم شد و همه ای آنان کشته شده اند .
یکی از رفیقانم بنام کوچر سارا که چندین بار توسط دوران کالکان مورد تجاوز قرار گرفته بود می گفت:دوران کالکان می گوید زن نبایستی با یک نفر رابط جنسی بر قرار کند زن آزاد است و می تواند با هزاران نفر رابطه داشته باشد و تو باید این موضوع را از من بشنوی و عمل کنی…
این دختر نیز در آخرین یاداشت خود نوشته بود من نیز مدتی است توسط دوران کالکان تحریم شده ام و منتظر هستم که از سوی این فرد بیمار به یک جنگ سخت اعزام شوم اما امیدوارم بتوان از این مخمسه نجات یابم و به زندگی عادی و آرامی برسم.
نهایتا این دختر بی نوا در عملیات ۱۶ ساعت محله یشیل در شهر یوکسک اوا کشته شده و نیروهای امنیتی ترکیه این تبلت را از کوله پشتی جنازه این دختر یافتند.

 

انجمن بی تاوان۴انجمن بی تاوان۶

 

 

اجمن بی تاوان۲انجمن بی تاوان۳

قبلی «
بعدی »

۲ دیدگاه ها

  1. جناب اوجالان معتقد است زن آزاد است و این خانواده است که موجب بردگی رن میشود . حالا اینکه در تمام دنیا همه روشنفکران و جامعه شناسان نهاد خانواده را یک ارزش تلقی می کنند به ما چه ربطی دارد ما با هدایت های جناب مستطاب اوجالان هر طور بخواهیم زندگی می کنیم . اصلا به کسی چه ربطی دارد در پ.ک.ک چگونه زنها و مردها غریزه خود را تامین می کنند . در پ.ک.ک همه آزاد هستند که خود را در اختیار فرماندهان قرار دهند ، آنها فکر می کنند و ایدئولوژی می سازند و بقیه باید در پ.ک.ک خود را دراختیار رهبران قرار دهد . درست است دوران کالکان پیر شده ولی وقتی دختران پ.ک،ک در کنار او قرار می گیرند شعر حافظ تجلی می کند .
    دوران کالکان و سایر رهبران و فرماندهان پ.ک.ک مدام این شعر را زمزمه می کنند
    گر چه پیرم تو شبی تنگ در آغوشم گیر
    تا سحر گه به کنار تو جوان بر خیزم
    حالا هی بگید چرا ابن پیرمردهای پ.ک.ک علاقه شدیدی به دختران کم سن و سال دارند ، خوب دوست دادند هر روز صبح مثل جوان ها برخیزند .

  2. خیلی مسخره اس،یه مشت شهوت ران گروه تشکیل دادن و دخترای بیچاره ارو فریب دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین