۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • تبلیغ “پ ک ک” و”پژاک” با اجرای نمایش نامه “عیشا” در ارومیه

تبلیغ “پ ک ک” و”پژاک” با اجرای نمایش نامه “عیشا” در ارومیه

  • ۲۱ آبان ۱۳۹۶
  • ۴۱۲ بازدید
  • ۰

در سایه غفلت مسئولین نمایش نامه “عیشا” با هدف تبلیغ “پ ک ک” و” پژاک” در شهرستان ارومیه به روی پرده رفت.

به گزارش انجمن بی تاوان ،متاسفانه باردیگر شاهد بی توجهی و غفلت مسئولیت وزارت ارشاد جمهوری اسلامی ایران در شهرستان ارومیه هستیم. برخی از فعال فرهنگی کُرد در ارومیه بصورت غیر مستقیم و چراغ خاموش ارزش های انقلاب اسلامی را زیر پا نهاده و با اجرای تئاتر و نمایش نامه به حمایت از تروریست های پ ک ک و پژاک برخواسته اند.
چندی پیش در سایه غفلت مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران ، فعالان فرهنگی کُرد ارومیه با اجرای تئاتر درویش عودی در شهر ارومیه با تفکرات و جریان فکری پ ک ک و پژاک سبب ناراحتی خانواده های شهدا و قربانیان تروریستی پ ک ک و پژاک شدند.درویش عودی از جمله افرادی بود که شخص عبدالله اوجالان تز مبارزاتی پ ک ک را از شخصیت وی الگو برداری کرده و در کتاب هایش از وی نیز بارها نامبرده است.

هم اکنون مبارزه سازمان تروریستی پ ک ک با گروه تکفیری تروریستی داعش در شمال سوریه موقعیتی را برای تروریست های پ ک ک فراهم ساخته تا خود را در جوامع بین الملی مطرح سازند و امریکا به بهانه مبارزه پ ک ک با داعش از این تروریست ها حمایت مالی و تسلیحاتی می کند.
کوبانی ،شنگال،کردهای ایزدی ،جنگ با داعش امروزه به عنوان نمادهای مقاومتی پ ک ک بوده و بعنوان ابزار سیاستی پ ک ک به کار گرفته می شود.

متاسفانه روز گذشته با اجرای نمایش نامه “عیشا” که مربوط به دختر کُرد ایزدی در شنگال است ،هواداران گروه به تبلیغ پ ک ک و پژاک برخاسته اند
نکته قابل توجه اینکه در سالن تئاتر افرادی به چشم می خورد که سابقه همکاری با تروریست های پ ک ک و پژاک را داشته و در مراجع قضایی پرونده سیاسی دارند.
این نمایش نامه در شرایطی به اجرا در آمد که چند هفته قبل ۸ تن از مرزبان جمهوری اسلامی ایران توسط تروریست ها به شهادت رسیده اند.
امیدوارم مسئولین نظام جمهوری اسلامی با اندکی هوشیاری و درایت مانع از برگزاری چنین نمایش نامه های در سطح کشور شوند تا قلب پرخون و درد کشیده خانواده های شهدا از این بیشتر جریحه دار نشود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین