۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تبلیغات بی حد و مرز در پژاک

  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
  • ۳۴۴ بازدید
  • ۰

خو کشی اعضای پ.ک.ک و پژاک همانند سایر کشته ها بهترین ابزار تبلیغاتی در فرقه می باشد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : پ.ک.ک و پژاک در تبلیغ گروهک تروریستی از هر موقیعتی بهره گرفته و به نفع فرقه تبلیغاتی کسترده به راه می اندازد. اتحادیه زنان پژاک در سالروز کشته شدن «لیلا والی حسین(ویان جاف)» با تبلیغاتی عظیم وی را فدایی ملت کرد و رهبر شان عبدالله اوجالان اعلام می دارد .
حال ببین که ویان جاف کیست و علت خودکشی او به خاطر اوجالان و ملت کرد بود یا دلیلی دیگری وجود دارد؟
ویان جاف اهل سلیمانیه از توابع اقلیم کردستان بود که سالها در کوهستان‌ها وظیفه‌ی مریدی خویش را انجام می‌داد. این دختر که در لیست فرماندهان زن هم دارای جایگاه ویژه‌یی بود (به دلیل وابستگی بیشتر به اوجالان و بردگی کامل‌تر)، هفت سال پیش در سحرگاه روزی همچون امروز (۲ فوریه‌)، با بنزین بدن خود را آتش زد.

بی حرمتی و تجاوز سران به فرمانده هان زن از شایع ترین فساد اخلاقی در فرقه پ.ک.ک و پژاک می باشد ، اکثر فرمانده هان گروهک زن می باشد بدین دلیل که آنها به راحتی می تواند با فرمانده هان زن رابطه بر قرار نمایند. ویان جاف که از وضعیت فرقه به تنگ آمده بود دیگر تحمل بی حرمتی های بیش از حد قندیل را نداشت ،ولی دیگر ویان به دلیل رسومات عشیره‌یی قادر به برگشت زندگی عادی خود نبود؛ چون طبق رسومات عشیره‌ی جاف‌ها، خوابیدن دختر عشیره یک شب خارج از محیط خانواده،‌ به مثابه‌ی امضای مرگ وی خواهد بود. ویان نیز که پل‌های پشت سر خود را ویران کرده بود و راه پیشی هم نداشت؛ ناچاراً یک مقدار از بنزین موتور برق را سرکشید و مقداری را هم بر سر خود ریخت و با جرقه‌ی فندک، در میان شعله‌های آتش ناپدید شد و به لیست قهرمانان فرقه‌یی درآمد.
اکنون پژاک این سوژه را باردیگر و طبق روال معمول هر سال، در رأس برنامه‌های رسانه‌یی خود قرار داده تا با این روش، اظهاروجودی مجدد در رسانه‌ها کرده باشد. تبلیغاتی که براین اساس صورت می‌گیرد؛ کاملاً ماهیتی فریبنده و تحریک احساسات جوانان را دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین