۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • فتاحی تهدید کرد؛ هفته آینده از نمایندگی مجلس استعفا میدهم

فتاحی تهدید کرد؛ هفته آینده از نمایندگی مجلس استعفا میدهم

  • ۱۴ دی ۱۳۹۳
  • ۳۲۳ بازدید
  • ۰

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از همکاری نکردن مدیران ارشد استان گلایه کرد و گفت: در صورت استمرار این وضعیت هفته های آینده استعفای خود را تقدیم مجلس می کنم.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از ندای ارومیه ،عابد فتاحی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیـه، با بیان اینکه در دوران نمایندگی خود تحت سلطه هیچ حزب و گروه سیاسی نبوده اظهار کرد: من در دوران فعالیت خود در مجلس بعنوان یک فرد مستقل در مجلس شورای اسلامی فعالیت داشته و به هیچ حزب و جناحی وابستگی ندارم.

وی با اشاره به اینکه احتمالا در هفته های آینده استعفا می دهد گفت: اگر مشکلی که برای یکی از مناطق استان پیش آمده حل نشود بزودی و در هفته آینده استعفای خود را به مجلس می دهم و دیگر به تهران بر نمی گردم.

مدیران اجازه حرکت به من نمیدهند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: احترام بعضی از مسئولین واجب است ولی متأسفانه برخی از مسئولین استان فشار زیادی بر من وارد می کنند و اجازه هیچ حرکتی را به من نمی دهند.

فتاحی با قدردانی از زحمات شهردار ارومیه در مسیر رفع مشکل راه منطقه مرگور ارومیه افزود: برخی از راه ها در وضعیت مناسبی نیستند به همین خاطر ۵ نفر در اثر تصادف در منطقه مرگور جان خود را از دست دادند که در مقابل درخواست لکه گیری نه آسفالت و روکش با ممانعت برخی مسئولین روبرو شدم که در نهایت شهردار ارومیه مشکل را حل کرد.

توهین هایی که به من شده بی سابقه است

وی با اظهار گلایه مندی از مدیریت ارشد استان گفت: اکثرا مدیران استان که در زمان دولت جدید روی کار آمده اند هیچ همکاری با من ندارند و این سبب اعمال فشار از سوی مردم به من می شود و این سبب می شود که من شکایتی که تا به امروز نکرده ام را در هفته وحدت بکنم مردم به من و خانواده من توهین کردند توهینهایی که تاکنون به هیچ کسی نشده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه طرفدار وحدت بوده و خواهان روی دادن هیچ مشکلی برای مردم و استان نیست افزود: از همکاری نکردن مسئولین دولت روحانی رنج می برم و این موضوع سبب شده که من دیگر ادامه نمایندگی را بر خودم مقدور نمی دانم.

مدیریت ارشد استان سعی در منزوی کردن من دارد

وی تصریح کرد: همکاری نکردن مدیریت ارشد استان با من و تخریب من توسط مدیران سبب این تصمیم من شده چرا که مدیرت ارشد استان هیچ همکاری با من ندارد و سعی در منزوی کردن من دارند و من با قدرت می گویم که دوره آینده کاندیدا نمی شوم و در عرض هفته های آینده با آقای لاریجانی صحبت می کنم و اگر استعفای من در صحن علنی مجلس مورد قبول واقع شود استعفا می دهم.

اگر می توانم در استان کاری کنم بخاطر مدیران دولت احمدی نژاد است

فتاحی با اشاره به مدیریت مدیرانی که از دوران دولت قبلی بر جای مانده اند اظهار کرد: اگر امکان حرکت در استان دارم و نیم نفسی دارم بخاطر مدیران دولت احمدی نژاد است و به علت وجود آنان است که کاری می توانم بکنم.

از بیان برخی مسائل خجالت می کشم

نماینده مردم ارومیه در پاسخ به این سوال که علت این تصمیم و مشکلات پیش آمده چیست گفت: مسائل آنقدر ریز هستند که از بیان آنها خجالت دارم برنامه ریزیهایی می کنند که بیان کنند من حرفم ارزش ندارد چون جمله ای که از طرف فتاحی بیان شود را انجام نمی دهند حتی جواب تلفنهایم را نمی دهند و این سبب شده که برای اینکه حق و حقوق مردم کرد در این استان ضایع نشود وظیفه شرعی و ملی خودم می دانم که کنار بکشم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین