۱۴ مهر ۱۴۰۳

بی خبری از وضعیت امیر کریمی سرکرده جدید پژاک ادامه دارد

  • ۱۷ تیر ۱۴۰۳
  • ۱۵۲ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان: با گذشت ۴ ماه از انتصاب امیر کریمی با کد سازمانی مزدک که در اوایل سال جاری بعنوان سرکرده مشترک گروهک تروریستی پژاک از طرف جمیل بایک سرکرده گروه تروریستی کارگران کردستان(پ.ک.ک) منصوب شد، کماکان وی در هیچ یک از جلسات، رسانه ها و مطبوعات وابسته به تروریست ها حاضر نشده و همین امر منجر به سرگردانی و اوضاع آشفته در درون پژاک شده است.

امیر کریمی بعد از اینکه پست سرکردگی پژاک به او محول شد، خودش نیز در شوک بود. چرا که وی بارها به وضعیت کنونی پژاک در جلسات اعتراضات کرده بود و قبل از روی کار آمدنش پژاک به شکست شوکی که در اغتشاشات اخیر ایران را خورده بود احتیاج به برون رفت از وضعیت داشت اما وظیفه محول شده به امیر کریمی در واقع محول کردن تمام مشکلات به شخص وی بود و او نیز به منصوب شدنش اعتراض داشت و از جمیل بایک در خواست کمک نیز کرده بود.

امیر کریمی با سابقه ای که در پ ک ک و پژاک داشت بیشتر خواهان پیشرفت فعالیت های پژاک در رده نظامی بود و می خواست که کارکردش بیشتر در دید دیگران و بخصوص دولت های اروپایی که وی سالها با آنها همکاری داشت نمایان شود و روند فعلی فعالیتهای پژاک مغایر با مدل شخصیتی وی است. امیر کریمی مخالف سرسخت فعالیت های ضد جمهوری اسلامی پژاک در بستر رسانه ای می باشد و بر انجام اقدام تروریستی در ایران تاکید دارد. اما برنامه های وی توهمی بیش نبوده و پ.ک.ک به دلیل آشنایی با وضعیت کشور ایران و ضعف این گروه تروریستی در مواجهه با اقدام نظامی ایران هرگز به وی اجازه چنین اقدامی را نمی دهد. چرا که این کار منجر به برچیده شدن کامل بساط تروریست ها در تمام مناطق تحت حضورشان خواهد شد. در نهایت امیر کریمی که چاره ای جز اطاعت از پ.ک.ک ندارد، به شدت سردرگم بوده و در انزوا به سر می برد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین