۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • بزرگترین تروریست جهان برنده جایزه صلح شد!

بزرگترین تروریست جهان برنده جایزه صلح شد!

  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۳
  • ۳۷۰ بازدید
  • ۰

گروهک تروریستی پ ک ک و پژاک با بهره گیری از راهکار حیله و نیرنگ به سرکرده تروریستی خود جایزه صلح می دهد تا افکار عمومی را متوجه خود سازد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروه ها و احزاب تروریستی برخی اوقات چنان رفتاری از خود نشان می دهند که این رفتار سخیفانه فقط در شان و منزلت خودشان می باشد. این احزاب تروریستی به منظور فعال جلوه دادن گروهک های تروریستی خود رفتارهای را انجام می دهد که آدمی را به بهت و حیرت انداخته و شک و تردیدی در سلامت عقلانی آنان بوجود می آورد.

در حال حاضر تمامی مردم دنیا به این واقف هستند که گروهک تروریستی پ ک ک جزء احزاب تروریستی اعلام شده از سوی سازمان ملل هستند و طبق آمار اعلام شده این فرقه تروریستی تاکنون ۴۵۰۰۰ نفر را به قتل رسانده و هزران تن از مردم کُرد را آواره از خانه و کاشانه ی خود کرده است و نموده بارز یک فرقه تروریستی تمام عیار می باشد ، و بطور حتم سران این فرقه از خون خواران زمان خود محسوب می شوند، ولی گروهک تروریستی پ ک ک برای تشویش اذهان هواداران و طرفداران خود به رهبر خون آشام فرقه جایزه صلح می دهد!!

جایزه صلح ابراهیم احمد نویسنده و سیاستمدار کرد که هر ساله به یکی از شخصیت های کردستان اختصاص پیدا می کند امسال به سرکرده تروریستی پ ک ک و پژاک عبدالله اوجالان رسید و هیئتی از حزب صلح و دمکراسی برای دریافت این جایزه به نمایندگی از اوجالان امروز در سلیمانیه بود .

برای بزرگداشت ابراهیم احمد هر ساله جایزه صلحی بنام او به یکی از نامزدهای دریافت آن اهدا می شود . کمیته برگزار کننده این مراسم جایزه صلح امسال را به دلیل پروژه ناکام  صلح و آشتی با دولت ترکیه به اوجالان برای حل مسائل خلق های خاورمیانه به ایشان اختصاص داد. با توجه به ماهیت خشونت طلب و خونریز پ ک ک پروسه صلح با ترکیه کماکان در هاله ی از ابهام قرار دارد و شخص عبدالله اوجالان به دلیل اوضاع نابسمان فرقه موضوع صلح را مطرح کرد تا گروهک را از ایزوله شدن نجات دهد، و بطور یقین شخصی را که ۴۵۰۰۰ نفر را با شعار آزادی و احقاق حقوق به قتل رساند نمی تواند برنده جایزه صلح باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین