۲۷ مهر ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • بررسی گستره ابعاد فعالیت های گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک در آلمان

بررسی گستره ابعاد فعالیت های گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک در آلمان

  • ۲۱ تیر ۱۴۰۳
  • ۹۱ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان: امروزه آلمان تبدیل به کشور پ.ک.ک و پژاک شده است. در آلمان، پ‌ک‌ک به طور رسمی در فهرست سازمان‌های تروریستی ممنوع است، اما عملاً آزاد است. اداره حفاظت از قانون اساسی آلمان می گوید که بیش از ۲۰۰ سازمان غیردولتی در ارتباط با این سازمان تروریستی وجود دارد.آلمان هیچ اقدامی علیه این انجمن‌ها که می‌داند با تروریسم ارتباط دارند، برنمی‌دارد و بعد از سلام گرگ خاکستری پیروی می‌کند و ادعا می‌کند که با ما متحد است. این تناقضی به بزرگی پرتگاه است.

نانسی فایزر وزیر کشور آلمان و توماس هالدن وانگ رئیس سازمان حفاظت از قانون اساسی در ۱۸ ژوئن یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کردند و گزارش ۲۰۲۳ را اعلام کردند. پ‌ک‌ک بیشترین عضویت را دارد و قدرتمندترین سازمان افراطی خارجی در آلمان است. پس از این تعیین، ارقامی گنجانده شده است که ادعاهایی مبنی بر اینکه آلمانی ها حس شوخ طبعی ندارند را رد می کند. در حالی که جنایات ارتکابی پ‌ک‌ک در سال ۲۰۲۲ ۲۶۲ مورد تعیین شد، این تعداد با ۹٫۲ درصد افزایش به ۲۸۶ مورد در سال ۲۰۲۳ رسید. ۲۲ مورد از این جرایم خشن و ۹۹ مورد آن تبلیغاتی است.سفیر آلمان باید فوراً وارد سایت تبلیغاتی سازمان تروریستی شود و سپس نام کشور خود را در موتور جستجو تایپ کند.اگر بتواند این کار را انجام دهد، می بیند که سازمان تروریستی نه یک سال بلکه یک هفته ۹۹ جلسه تبلیغاتی- اقدام جداگانه در آلمان برگزار می کند.

من عکس های به اشتراک گذاشته شده از آن رویدادها را می دانم، همه آنها دارای پرچم های پ.ک.ک و عکس های اوجالان هستند که ظاهراً ممنوع است.گفته می شود که سازمان تروریستی پ.ک.ک در آلمان از طریق کمپین های کمک مالی بین ۱۶ تا ۱۷ میلیون یورو جمع آوری کرده است و پول جمع آوری شده برای اهداف تبلیغاتی در اروپا استفاده شده است.آلمان سعی کرد بگوید که با این پول نمی توان سلاح خرید. بنابراین، اگر او جوانان را فریب دهد، آنها را به عضویت در یک سازمان تروریستی ترغیب کند و هزینه سفر آنها را بپردازد، به لطف آن تبلیغات، آیا این تامین مالی تروریسم نیست؟

اداره حفاظت از قانون اساسی آلمان نباید به رابطه بین قاچاق مواد مخدر و انسان و پ.ک.ک در کشورشان رسیدگی کرده باشد و باید به پولی که طرفداران داده اند راضی بوده باشد.آلمان کشوری است که به حقوق بشر احترام می گذارد و در گذشته رهبرانی داشته است که واقعا خوب بودند و می توانستند درازمدت فکر کنند.در گزارش قاچاق انسان اعلام شده از سوی آمریکا در ۲۴ ژوئن، اقدامات شاخه سوری سازمان تروریستی در مورد کودک ربایی و کودک آزاری تشریح شده است. امروز شاخه سوری این سازمان تروریستی در آلمان ممنوع نیست و می تواند هر کاری که بخواهد انجام دهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین