۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • بدنبال مرگ مادر و نوزاد سردشتی؛ فرماندار از خانواده مادر باردار سردشتی دلجویی کرد

بدنبال مرگ مادر و نوزاد سردشتی؛ فرماندار از خانواده مادر باردار سردشتی دلجویی کرد

  • ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۴۲۷ بازدید
  • ۰
سردشت- فرماندار شهرستان سردشت به همراه جمعی از مسئولین این شهرستان باحضور در روستای کانی زرد با خانواده مرحوم مادر باردار سردشتی دیدار واز آنها دلجویی کرد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :،«عزیز حسنی» در این دیدار ضمن نثار فاتحه  و ابراز تاسف از اتفاق پیش آمده  خاطر نشان کرد: پرونده مرحومه در حال بررسی است و در صورتیکه قصوری در این زمینه صورت گرفته باشد مطابق قانون با برخورد خواهد شد.
وی با اشاره  به تخصصی بودن پرونده و حساسیت مقامات بهداشتی و درمانی به موضوع افزود: پرونده باید مسیر قانونی را طی نماید و به خانواده متوفی اطمینان داد در چارچوب قانون حق هیچ کسی ضایع نخواهد شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سردشت در این دیدار ضمن ابراز تسلیت به خانواده متوفی گفت: تا کنون دو کمیته تخصصی ویژه مرگ مادر باردار سردشتی تشکیل و پرونده را با جدیت و دقت بررسی می کنند.
دکتر اسماعیلی ثانی به نقل از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی گفت: این مورد به صورت ویژه در حال پیگیری است  و در کوتاهترین زمان نتیجه آن اعلام خواهد شد و اگر کوتاهی صورت گرفته باشد با خاطیان در هر پستی که باشند قاطعانه برخورد خواهد شد.
خانواده متوفی ضمن ابراز خرسندی از حضور فرماندار و مسئولین گفتند: ما پایبند قوانین هستیم و به کسی اجازه نخواهیم داد از این جریان سوء استفاده کند.
ساعت دو و نیم بامداد روز پنجشنبه ۲۷ فروردین ماه سال جاری زن بارداری که درد شدید شکمی داشت به بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت مراجعه می کند که پس از مداوای اولیه و معمول وی از طریق بالگرد به بیمارستان شهید مطهری ارومیه انتقال پیدا می کند.
پس از انتقال به بیمارستان شهید مطهری، بار دیگر بیمار مورد عمل جراحی قرار می گیرد که پس از انجام عمل جراحی به بخش ICU منتقل و در ساعت یک و نیم بامداد روز جمعه به دلیل وخامت حالش در همان بخش فوت می کند و این خبر به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر شد و حاشیه های فراوانی به همراه داشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *