۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازداشت نیروی مخفی پژاک در کرمانشاه

  • ۷ اسفند ۱۳۹۵
  • ۸۳۸ بازدید
  • ۱

فرزانە جلالی از عناصر مخفی و تشکیلاتی پژاک در کرماشاه بازداشت شد.

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از منابع آگاه ،  فرزانه جلالی از نیروهای مخفی و تشکیلاتی گروهک ضد انقلاب پژاک توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد .

این عضوء مخفی پژاک در قالب فعال مدنی  در کرمانشاه با کادرهای پ ک ک و پژاک در ارتباط بوده  و بر علیه امنیت ملی ایران فعالیت میکرد .

 

فرزانه جلالی، فارغ‌ التحصیل رشته مردم شناسی دانشگاه تهران، عضو سابق انجمن اسلامی دانشگاه تهران و مدیر مسئول سابق روزنامه صبح دانشگاه تهران بود ، و با نفوذ به این ارکان ها و انجمن های برای تروریست های پژاک جاسوسی می نمود.

نیروهای امنیتی اسناد و مدراک معتبری از منزل و لب تاپ شخصی نامبرده در خصوص ارتباط با گروهک تروریستی پ ک ک و پژاک بدست آورده اند

 

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. میمونها در اثر گذر زمان و برخورد با مشکلات و معضلات جامعه خودشان و با آموختن اخلاقی که منجر به زندگی بهتر میشد تبدیل به انسانهای امروزی شدند و با کمال تاسف هنوز هستند میمونهایی (منظورم نویسندگان و منتشرکنندگان مطلب کذب فوق است) که برای کسب قدرت بیشتر و برآوردن شهواتشان و با بی شرفی کامل به دیگران تهمتهای ناروا میزنند و قهقهه حیوانیشان را سر میدهند. امیدوارم هر چه زودتر این جوان هموطن آزاد شده تا بیشتر شرمنده اجدادتان شوید. شرمتان باد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *