۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • اوجالان و اردوغان افکار عمومی را فریب می دهند

اوجالان و اردوغان افکار عمومی را فریب می دهند

  • ۶ اسفند ۱۳۹۱
  • ۳۶۴ بازدید
  • ۰

عبدالله اوجالان کردستیز و رجب طیب اردوغان اسلام ستیز هر دو متهم به قتل و کشتار کردها بوده و هم اکنون با سیاستی شوم می خواهد افکار عمومی را فریب دهند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : عبدالله اوجالان با ادعای رهایی ملت کرد از زیر بار ظلم و ستم و تشکیل حکومتی واحد و کشور مستقل گروهک تروریستی پ.ک.ک را تاسیس کرد ، پ.ک.ک مدت ۲۸ سال است که در پی احقاق ملت کرد اسلحه بدست در حال خونریزی و قتل وکشتار می باشد و تاکنون جزء قتل تعدادی بی شمار از کردهای بی گناه نتیجه بدست نیاورده است.
رجب طیب اردوغان هم نخست وزیر اسلام ستیز ترکیه که مدعی شد که برای حل مشکلات ملت کرد چاره یابی خواهد کرد! اما نکته قابل توجه اینکه اردوغان چه راه حلی را برای رفع مشکلات کردها انتخاب کرد؟ طبق آمارمنتشره از اداره آمار کشور ترکیه حدود ۲۴ میلون کرد درآن کشور زندگی می کند و در مقایسه با جمعیت ۷۵ میلیونی آن کشور رقم قابل توجهی است؛ اردوغان اسلام ستیز بسیاری از حقوق کردها را ترکیه پامال کرده که به چند مورد اشاره می شود :
۱ – کردهای کشور ترکیه در چارچوب قوانین دموکراتیک حقوقی مشروع دارند که ابتدایی ترین آنها نیز توسط ترکیه عمدا نادیده گرفته شده اند . نمونه بارز آن انکار وجود کردها و زبان کردی توسط دولت است. این خود با روح اسلام در تضاد است . پس دولت اردوغان در این بعد اسلامگرا نیست.
۲ – در ترکیه حتی اسامی روستاها و شهر ها رودخانه ها و … از کردی به ترکی تغییر یافته است. این اقدامی غیر انسانی و غیر دموکراتیک است . با وجود این موارد اردوغان نمی تواند مدعی اسلام و آوردن دموکراسی برای سوریه باشد.این در حالی است که در ایران حتی استانی به نام کردستان وجود دارد.
۳ _در ترکیه هزاران کرد غیر عضو پ ک ک در زندان ها هستند و فقط خواهان احقاق حقوق زبانی خود در چارچوب ترکیه هستند. ترکیه زبان آنها را جرم می داند. این با ادعای دموکراسی خواهی اردوغان برای جهان اسلام در تضاد است.
۴ _ در ترکیه در قانون اساسی بر یک زبان یک پرچم و یک رنگ تاکید شده است و همه چیز را فقط به ترکی می پذیرد. این با تکثرگرایی دموکراتیک در تضاد است و دروغ اردوغان را نشان می دهد.
اکنون اردوغان می توان به راحتی با اصلاحات در قوانین ترکیه مسئله کردها را حل کند چرا به جای حل مسئله با اصلاح قوانین، عمدا اوجالان بزرگترین قاتل کردها در تاریخ را مخاطب قرار می دهد ؟ نکته بسیار مهم این که اوجالان مامور استخبارات ترکیه می باشد و فقط با پوشش کردی به دولت خدمت می کند !؟
۵ – حملات نظامی متعدد به روستای کردنشین و کشته شدن کردهای بی گناه به بهانه ی حمله به مقر پ.ک.ک که در هنگام حمله روستای اطراف را مورد حمله قرار می دهد.
پس می توان به راحتی فهمید که اردوغان و اوجالان هر دو از یک آبشخور می خورد و مذاکره این دو در جهت فریب افکار عمومی باشد و هیچ هدفی برای حل مسائله کرد ندارند ؛ با این اوصاف اکنون زمان آن رسیده است که ملت کرد آگاهانه و با بصیرت هرچه تمام به موضوع نگاه کرده و فریب و دورغ این دو گروه اسلام ستیز و کردستیز را نخورند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *