۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه چه می کنند؛ به نام اسلام به کام پژاک

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه چه می کنند؛ به نام اسلام به کام پژاک

  • ۱۹ دی ۱۳۹۵
  • ۳۲۲ بازدید
  • ۱

چرا باید جوان ما بجای اینکه از ناجی خود از عامل امنیت و آسایش خود در جامعه دفاع کند، در دام منافقین فتنه گر افتاده و از قاتلین بهترین یاران امام راحل(ره) و غیورترین و مومن ترین جوانان و نخبگان سرزمین خود دفاع می کنند؟!

به گزارش انجمن بی تاوان اینکه قشری دانشجو و جوان به اسم حزب گرایی و انجمنهای به اصطلاح اسلامی از عده ای منافق که در صورت داشتن آزادی عمل امنیت این خاک و سرزمین را بر هم می زنند، حمایت کنند آیا پذیرفتنی است؟

تاسف بارتر اینکه چنین جوانهایی خود را مسئولان انجمنهای اسلامی دانشگاهها عنوان کرده و با چنین نام زیبایی ره باطل می روند!

آیا آن کسانی که مورد حمایت قرار می دهند، همان افرادی نیستند که در تاریخ نچندان دور مرزها و جاده های این منطقه را ناامن کرده بودند و اجازه عبور و مرور با خیال راحت و آسوده را به مردم خود نمی دادند؟!

چرا باید از کسانی حمایت کنیم و برای آزادی آنان کمپین تشکیل دهیم در حالی که همین قبیل افراد امروز هم تا فرصت به دست می آورند به عزیزان و جگر گوشه های این مردم که خالصترین و بی ریاترین انسانها بوده و حب وطن و علاقه به همنوع آنان را وادار به دفاع از حریم این جامعه کرده است، آسیب زده و موجب شهادت فرزندان دلاور ایران زمین می شوند؟!

گذشته از اقدام با سلاح گرم، قتل، خونریزی، کاشت بمب در معابر عمومی که به هیچ کس از زن و کودک گرفته تا حتی اصلاح طلب هم رحم نکرده و به هر کس که بتوانند، آسیب می زنند و واقعه بمب گذاری در مهاباد که در چند سال گذشته رخ داد و از نزدیکترین این حوادث است، در جبهه نرم نیز کم شاهد قربانی گرفتن این قبیل معاندان نفوذی و مخالفان با اسلام ناب محمدی(ص) نبوده ایم و تلاش همه جانبه آنان برای تغییر نرم ساختار دینی و فرهنگی این جامعه بر کسی پوشیده نیست!

جوانانی که به اسم اسلام از معاند تنها نظام قدرتمند الهی که با خون هزاران شهید و اشک چشم مادران داغ دیده کاشته و پرورش یافته است، حمایت می کنند، آیا در شبکه های مختلف مجازی حاضر نبوده و شاهد هجمه ها و شبهه های وسیعی از سوی این قبیل افراد نسبت به باورهای دینی خود نیستند؟!

چرا باید جوان ما بجای اینکه از ناجی خود از عامل امنیت و آسایش خود در جامعه دفاع کند، در دام منافقین فتنه گر افتاده و از قاتلین بهترین یاران امام راحل(ره) و غیورترین و مومن ترین جوانان و نخبگان سرزمین خود دفاع می کنند؟!

در فضای غبارآلودی که فتنه ها برخواسته و طاغوت با رنگ و بوی دیگری رخ نموده است، جوان باید نبی زمان خود را بشناسد تا از سوار شدن بر کشتی نجاتی که در این عصر علم او در جهان در اهتزاز است، غافل نماند، همان علمی که دشمن چشم دیدنش را ندارد و امروز این پرچم در دست ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز است که همواره مصلحت امت را سنجیده و با تمام وجود برای حفظ وحدت داخلی و جمع کردن همه مردم زیر چتر پر فروغ انقلاب اسلامی کوشیده اند!

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. فکر کنم چشم بالای صفحە مال یک بسیجی باشە، امیدوارم همیشە چشماتون گریان و دلهاتون لبریز از حسرت غم از دست دادن سرداران بزرگتون در جنگ با رفقای پژاک باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین