۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • انتقام جویی پژاک پس از شکست در انتخابات

انتقام جویی پژاک پس از شکست در انتخابات

  • ۱۷ تیر ۱۳۹۲
  • ۳۴۰ بازدید
  • ۰

تخریب و به آتش کشاندن مراتع و جنگلها توسط پژاک ، انتقام جویی این فرقه بدلیل شکست در انتخابات اخیر می باشد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک ضد کُرد پژاک همیشه بدنبال اعتبار زدایی جمهوری اسلامی ایران بوده و  با شیوه هایی متفاوتی به سیاه نمایی رژیم جمهوری اسلامی ایران می پردازد.  اخاذی ، باج گیری، از رایج ترین شیوه این گروهک در بی اعتباری جمهوری اسلامی در میان کُردها می باشد.

اما شکست سنکین سیاسی پژاک و پ ک ک ، در انتخابات اخیر بی هویتی و عدم جایگاه آنان در میان کُردهای فهیم و باشعور ایرانی آشکار ساخت. این شکست سبب گردید پژاک ترفند نوینی را انتخاب کرده تا به نوعی از زیر بار این شکست رهایی یابد ، تخریب و به آتش کشاندن مراتع و جنگل های مناطق کُردنشین ایران شیوه ی است که پژاک هم کُردها را به دلیل حضور در انتخابات به طور غیر مستقیم تنبیه و انتقام جویی کرده ، و هم حکومت ایران را به راحتی  متهم به آتش سوزی جنگل ها و مراتع می نماید.

آتش سوزی  را که پژاک در جنگلهای کردستان ایران برپا کرده است، اکنون  پس از مریوان و ایلام  ، جنگلها و چراگاههای اطراف بانه را در بر گرفته است.

در چند روز گذشته آتش نزدیک به سه هکتار از جنگلها و مراتع کوه آربابا در حومه بانه  سوخته است ؛نواحی جنگلی روستای کریم آوای بانه نیز از این آتش سوزیها بی نصیب نبوده است .

پیمان بابامیری مسئول اداره منابع طبیعی استان سندج گفته است تنها در خردادماه ۲۴ چهار حالت آتش سوزی در سندج به ثبت رسیده است .

با یک نگاه سطحی هم می توان بازده و عملکرد پژاک را حداقل در این استان معیار سنجش ادعاهای آن در میدان عمل قرار داد و نشان داد که پژاک اساسا یک فرقه کردستیز است و صرفا با پوشش کردی تلاش می کند ضمن توجیه حضور خود برای ترانزیت مواد مخدر برای اربابان آمریکایی و اسرائیلی خود خوش خدمتی کند و برای دستیابی به این هدف نامشروع فقط تلاش می کند ضمن نظامی کردن مناطق کرد نشین  و ناامن جلوه دادن این مناطق توسط حکومت ایران تا جای پای  برای خود  باز کند.

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *