۳۰ فروردین ۱۴۰۳

انتقام جویی دمکرات ها از پ ک ک

  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
  • ۱۹۷ بازدید
  • ۰

در درگیری روز پنچ شنبه در منطقه نالوس میان عده ای افراد ناشناس چند هم وطن کُرد کشته و زخمی گردید. هیچ حزبی این درگیری را برعهده نگرفته و شواهد حاکی از انتقام جویی می باشد.
انجمن بی تاوان آذرباجان غربی : چندی پیش درگیری مسلحانه میان تروریست های دمکرات (حدکا) و پ ک ک در منطقه ی گله شین روی داده که این درگیری منجر به قتل یکی از پیشمرگان دمکرات گردید.
حزب دمکرات کردستان پس از این درگیری آمادگی خود را برای انتقام از پ ک ک اعلام داشت ، کشته و زخمی شدن چند تن از پیشمرگان حدکا، نارضایتی داخل حزب را سبب شد و همین امر سران این گروه را به سوی اخذ تصمیمی جدی سوق داد. گفته می‌شود ۱۳۰ عضو حدکا به منظور تلافی حملات پ‌ک‌ک و کشته و زخمی شدن چند تن از اعضای این گروه در منطقه‌ی کِله‌شین، با دستور سران این گروه اعلام آمادگی کرده‌اند تا در منطقه‌ی مذکور حضور یابند و با پ‌ک‌ک تسویه‌حساب کنند.
روز پنچ شنبه مورخ هفتم خرداد ماه درگیری در منطقه اشنویه میان عده ای افراد ناشناس منجر به کشته شدن چند شهروند کُرد می شود.
این درگیری در بخش نالوس اشنویه روی داده و ۳ شهروند در این درگیری زخمی و کشته شدند.
اما نکته ی قابل تامل اینکه تاکنون هیچ حزبی و یا گروهکی مسئولیت این عملیات و همچنین نسبت کشته ها را برعهده نگرفته است. سیاستی که احزاب برای بدنام نشدن حزب سکوت اختیار کرده اند.
سرکرده های پ ک ک و دمکرات علی رغم دشمنی با یکدیگر در رسانه ها و فضای مجازی برای فریب افکار عمومی با کلمات بازی می کنند ، و برادر کشی را مخالف سیاست های خود می دانند و با تبلیغاتی همچون مداوی پیشمرگان درگیری منطقه ی گله شین و یا شهید خواندن “کریم خالدی پیشمرگ کشته شده بدست گریلاها “و هزاران حیله ونیرنگ اهداف شوم حزبی را پیش می برند. قتل و کشتار جزء ماهیت لاینفک احزاب تروریستی بوده و پشت پرده اتفاقاتی روی می دهد که واقعیت ها را کتمان می کنند.
اکنون شرایط چنان حکایت می نماید که این عملیات از سوی دمکرات ها برای انتقام جویی از خون پیشمرگ ها بوده اما برای اینکه مردم کردستان از ماهیت کردستیز احزاب آگاه نشوند سکوت اختیار کرده و مثل همیشه بدون ارائه سند و مدرک جمهوری اسلامی را مخاطب قرار می دهند.
جو سازی در رسانه و متهم کردن جمهوری اسلامی ایران استراتژی این احزاب بوده تا اندک مقبولیتی را که در میان مردم کردستان با حیله و نیرنگ بدست آورده اند از دست ندهند ، ولی اکنون ماهیت این احزاب برای مردم کردستان هویدا شده و همه ی مردم کردستان به این نکته اشرافیت دارند که این احزاب جزء خونریزی و نا امنی ثمری برای کردستان نداشته اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *