۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • انتقاد تند عضو شورای رهبری پ.ک.ک از اقلیم کردستان عراق

انتقاد تند عضو شورای رهبری پ.ک.ک از اقلیم کردستان عراق

  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
  • ۴۰۴ بازدید
  • ۰

دوران کالکان در اظهاراتی به تندی از حزب دموکرات کردستان (پارتی) انتقاد کرد و عملکرد و حمایت آنها از کوبانی را صرفا تبلیغاتی خواند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی  به نقل از خبرگزاری SonDakika، دوران کالکان، از اعضای شورای رهبری پ.ک.ک در سخنانی با انتقاد شدید از حزب دموکرات کردستان عراق و حزب اتحادیه میهنی کردستان اعلام کرد: اقلیم کردستان تنها با تدارک یک جنگ تمام عیار علیه نیروهای نظامی دولت اسلامی عراق و شام (داعش) می تواند به کوبانی کمک کند.

دوران کالکان که در برنامه ای با عنوان “فضای سیاسی” در تلویزیون Sterk TV، شرکت کرده بود در خصوص مقاومت کوبانی در مقابل نیروهای نظامی دولت اسلامی عراق و شام (داعش) اظهارات جنجال برانگیزی بیان داشت. وی با واکنش به اظهارات حزب دموکرات کردستان عراق و حزب اتحادیه میهنی کردستان در خصوص وضعیت کانتون کوبانی در کردستان سوریه گفت: اگر واقعا شما به فکر کمک کردن به کوبانی هستید و خواهان کمک رسانی به این منطقه می باشید باید با دولت اسلامی عراق و شام (داعش) وارد یک جنگ تمام عیار بشوید. ولی متاسفانه در مقابل دولت اسلامی عراق و شام (داعش) از تمام قوای خود استفاده نمی کنید. این در حالی است که از نقاط ضعف و مقرهای اصلی نظامیان داعش آگاه هستید. اگر واقعا نیت کمک کردن دارید دشمن در مقابل شماست؛ بفرمایید. با تمام قوا حمله کنید تا ما نیز ببینیم!؟ تا کنون چنین حمله ای صورت گرفته است؟ نه! تا زمانی که شما این اقدام را صورت نداده اید اظهار نظر کردن در خصوص این که از کوبانی حمایت می کنیم بی معنی است.

کالکان در ادامه اظهارات خود عنوان کرد: بیش از ۳۰ درصد اقلیم کردستان در اختیار نیروهای دولت اسلامی عراق و شام (داعش) قرار دارد. چرا منتظر نشسته اید، حمله کنید. در تمام جبهه ها قوای خود را برای جنگ بسیج کنید. شما یک حمله همه جانبه با تمام قوا صورت دهید در آن صورت می بینیم آیا نظامیان دولت اسلامی عراق و شام (داعش) خواهند توانست تا مردم کوبانی را تهدید به قتل عام کنند؟ حمایت کردن این گونه باید باشد. ما منتظر این گونه حمایت ها هستیم. به غیر از این تمام اظهار نظرهای شما تبلیغ برای افکار عمومی است و ارزش دیگری نخواهد داشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین