۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • امام جمعه مهاباد: حوادث اخیر باعث کاهش چشمگیر گردشگران در مهاباد شده است

امام جمعه مهاباد: حوادث اخیر باعث کاهش چشمگیر گردشگران در مهاباد شده است

  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۱۸۲ بازدید
  • ۰

امام جمعه مهاباد گفت: عوامل ایجاد کننده حادثه مهاباد، ناآگاهانه امنیت و پیشرفت این شهر را هدف قرار داده بودند که با هوشیاری مردم به نتیجه نرسیدند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :ملاقادر سهرابی در خطبه های این هفته نماز جمعه مهاباد و در جمع نمازگزاران این شهرستان افزود: در این حادثه برخی از جوانانی که از روی ناآگاهی و اقدامی احساسی می خواستند امنیت و پیشرفت خوب مهاباد را از بین ببرند، با آگاهی و هوشیاری مردم و مسوولان به نتیجه نرسیدند.

وی یادآوری کرد: در سایه نظام جمهوری اسلامی اعتماد خوبی بین مردم و مسوولان نظام وجود دارد و نباید اجازه دهیم برخی سودجویان با اعمال خود به این اعتماد خدشه وارد سازند.

ماموستا سهرابی با بیان اینکه به عنوان امام جمعه این شهر از هر حق و حقیقتی دفاع می کند و همیشه در کنار مردم است افزود: به هیچ عنوان جایز نیست در هر اتفاق و حادثه ای احساسی برخورد کرد و با رنگ و لعاب دادن به آن منطق را کنار گذاشت.

وی با بیان اینکه همه باید دست به دست هم داده و روز به روز مهاباد را به سمت آبادانی و پیشرفت سوق دهیم گفت: شهروندان مهابادی بدانند این چنین برخوردهای احساسی به هیچ عنوان به نفع مردم، شهر و فرزندان ما نیست.

امام جمعه مهاباد اضافه کرد: این شهرستان در سایه امنیت و آرامش حاکم بر آن به یک شهر مهم گردشگری در کشور تبدیل شده است از این رو باید تلاش کنیم تا این امنیت و آرامش را با همدلی و وحدت خود حفظ کرده و دست سودجویان را از این شهرستان قطع کنیم.

وی به وضعیت این شهر پس از این حادثه اشاره کرد و گفت: در حالی که در هفته های گذشته بازارچه ها و مناطق گردشگری این شهرستان، میزبان شمار زیادی از مسافران و مهمانان بود، با این رویداد شمار گردشگران و مسافران این شهر کاهش چشمگیری داشته است.

وی با قدردانی از شهروندان مهابادی که بر خلاف خواسته بدخواهان نظام از رنگ و بوی سیاسی دادن به این حادثه جلوگیری کردند افزود: پرونده این اتفاق زیر نظر قاضی و دادستانی به طور کامل و با دقت در حال بررسی و پیگیری است.

پس از سقوط یکی از کارکنان هتل تارای مهاباد از طبقه چهارم این هتل، شماری از شهروندان مهابادی روز پنجشنبه هفته قبل در جلو هتل تجمع کردند و اعتراض کنندگان با آتش زدن این هتل، این مساله را به یک مساله اجتماعی تبدیل کردند.

شهرستان مهاباد با ۲۱۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین