۱۴ تیر ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • مصاحبه
  • >
  • امام جمعه اهل سنت ارومیه مردم را به حضور حداکثری در پای صندوق های رای دعوت کرد

امام جمعه اهل سنت ارومیه مردم را به حضور حداکثری در پای صندوق های رای دعوت کرد

  • ۱۲ تیر ۱۴۰۳
  • ۵۴ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» با اشاره به اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری به‌دور دوم کشیده شد اظهار کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در دوره دوم به مرحله‌ای مهم رسیده است. در این دوره، دو نامزدی که بیشترین آرا را در مرحله اول کسب کرده‌اند، به‌دور دوم انتخابات راه یافته‌اند.
وی ادامه داد: با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، مردم می‌توانند دولت قوی‌ای را تشکیل دهند و به حل مسائل کشور کمک کنند؛ بنابراین این مشارکت مردم در انتخابات نه‌تنها نماد همبستگی و اقتدار ملت است، بلکه عامل تقویت وحدت و انسجام ملی نیز محسوب می‌شود.
امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه با دعوت به حضور مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی اذعان کرد: همچنین، وظایف مسئولان نیز در جلب مشارکت مردم بسیار مهم است. دولتی که با مشارکت بالای مردم تشکیل شود، می‌تواند باقدرت به مسائل کشور پرداخته و به پیشرفت و توسعه کشور کمک کند.
کلشی‌نژاد ادامه داد: در این مسیر، حضور مردم در انتخابات نه‌تنها نشان‌دهنده امیدواری به آینده کشور است، بلکه به دشمنان نیز پیام می‌دهد که توطئه‌ها و تفرقه‌افکنی‌ها آن‌ها را تضعیف نخواهد کرد؛ بنابراین، دعوت می‌شود تا همه مردم، به‌ویژه برادران و خواهران اهل‌سنت، با شور و نشاط در انتخابات شرکت کنند و نمایندگان خود را با حضور در پای صندوق‌های رأی انتخاب کنند.
وی یادآور شد: در نظام جمهوری اسلامی ایران، انتخابات نمایانگر مردم‌سالاری است و شهروندان می‌توانند با حضور در آن، نمایندگان خود را انتخاب کنند. این مشارکت ملی و دینی، به تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی کمک می‌کند.
امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه تأکید کرد: اصل وجود مشارکت حداکثری در جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست و همه نهادها؛ از جمله قوه مقننه و قوه مجریه، باید زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنند.
وی یادآور شد: اهمیت مشارکت حداکثری تا جایی است که مقام معظم رهبری در درجه اول، بر مشارکت پرشور مردم تأکید می‌کنند و آن را عامل امنیت و پشتوانه کشور می‌دانند؛ بنابراین، مشارکت حداکثری در انتخابات، نه‌تنها حق همه آحاد جامعه است، بلکه وظیفه‌ای عقلانی و شرعی نیز محسوب می‌شود.
کلشی نژاد تأکید کرد: اگر مردم به فکر فردا و آینده خود و فرزندانشان و به دنبال کشور پیشرفته و توسعه‌یافته هستند بایستی در انتخاب رئیس‌جمهوری اصلح مقتدر و پرکار اهتمام داشته و با آگاهی و بصریت هر چه بیشتر در این انتخابات بایستی شرکت و حماسه‌ای دیگری بیافرینند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *