۳۰ شهریور ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • افشای فساد اخلاقی باهوز اردال و بریتان درسیم از فرماندهان شاخه نظامی مردان و زنان پ.ک.ک

افشای فساد اخلاقی باهوز اردال و بریتان درسیم از فرماندهان شاخه نظامی مردان و زنان پ.ک.ک

  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۹
  • ۱۴۵۱ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن،یکی از اعضای فراری گروه تروریستی پ.ک.ک به نام زیلان.م در گفت و گو با خبرنگار بی تاوان در دهوک عراق در افشای فساد اخلاقی سرکرده های پ.ک.ک و وضعیت آشفته کمپ های پ.ک.ک و پژاک اظهار داشت:

بعد ازاینکه تحت تاثیر فریب عده ای در سن ۱۲ سالگی به عضویت پ.ک.ک درآمدم چون دارای جثه ای ضعیف بودم و به درد فعالیت های نظامی نمی خوردم به من دستور دادند در یکی از کمپ های پ.ک.ک که محل اقامت فرماندهان هست مشغول باشم.

من در محل اقامت باهوز اردال فرمانده شاخه نظامی پ.ک.ک و عضو شورای رهبری مستقر شدم.باهوز اردال مرا مسئول مکاتبات خود با بریتان درسیم فرمانده شاخه نظامی زنان پ.ک.ک کرد.

اردال علی رغم وجود مردان قوی، ۶ نفر از دختران را برای حفاظت از خود انتخاب کرده بود.

هرگاه که به محل اقامت خود بازمی گشت همیشه با یکی از دختران خلوت می نمود.دختران بیچاره از ترس اعدام و کتک خوردن تابع اوامر او بودند.

علی رغم تبیلغات و سیاه نمایی های سران پ.ک.ک فساد اخلاقی و تجاوز جنسی در کمپ ها غوغا می کند.سران گروه که همیشه دختران زیبارو را برای خود گلچین می کردند.

اعضای عادی هم همیشه قربانی آزار و اذیت جنسی فرماندهان میان رده بودند.

در این بین اگر سران گروه متوجه تجاوز اعضای عادی می شدند بلافاصله ان ها را به شدت مجازات می نمودند.

در پ.ک.ک و پژاک برای سران فاسد گروه هیچ حد و مرزی نیست.آن ها هرکاری می خواهند انجام می دهند.

بارها شاهد روابط نامشروع باهوز اردال و بریتان درسیم فرماندهان شاخه نظامی زنان و مردان پ.ک.ک بودم.در پ.ک.ک و پژاک هرچقدر در خدمت امیال نفسانی سران فرقه باشید بیشتر میتوانید برای خود جایگاه پیدا کنید.

بعد از افشای روابط جنسی این دو فرمانده در میان اعضا،برای ایجاد جو روانی در میان کادرها و سرپوش گذاشتن به کار آنها به دستور جمیل باییک حضور این دو نفر در رسانه های گروه کمرنگ تر شد.همزمان با این اتفاق تعداد اعضای جدا شده پ.ک.ک از شاخه نظامی گروه روز به روز بیشتر می شود.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *