۲۶ شهریور ۱۴۰۳

افشای روش شکنجه های مرسوم در پ.ک.ک/پژاک از زبان اعضای جدا شده

  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳
  • ۷۵ بازدید
  • ۰

دارابوتان از کادر های پ.ک.ک پس از سالها زندگی در کوه های قندیل موفق شد از گروه متواری شود و تسلیم نیروهای پلیس ترکیه شود، وی افشاگری های در خصوصیات جنایت های پ ک ک را انجام داد و ماهیث ضد کُرد پ ک ک را هویدا ساخت.

دارا بوتان در خصوص قتل و کشتارهای درون سازمانی پ ک ک چنین می گوید :
در سال ۱۹۸۸ در دره بقاع بودم و از ۳۵۰نفر کادر پ ک ک تنها چهار نفر زنده ماندیم ، دارا بوتان می گوید اگر در حال حاضر دره بقاع را بکنیم در هر دو متر جنازه یک بچه کرد را مشاهده می کینم.

دارا بوتان در اروپا از طرف گروهک به دره بقاع جهت آموزش سیاسی و نظامی فرستاده می شود و بعد از دو هفته در آموزش از عبدالله اوجالان انتقاد می گیرد و کلمه دیکتاتور را به اوجالان نسبت می دهد.اورا تحت نظر نگه می دارند و بعدا به یک سلول انفرادی می فرستند و به وی کتابهای اوجالان داده می شود تا یک خود انتقادی مفصل بنویسد و بعدا قناعتی برای گروهک ایجادمی شود که وی احتمالا جاسوس باشد اورا به غار جهنم می اندازند.

نایلون را بر بدنم سوزاندند

پس از انتفاد از شخص اوجالان مرا به غاری بی نام و نشان برده اند، چشم هایم را بستند و بعدا یک کتک مفصل خوردم و من را سوار یک خودرو کردند و بعد از پانزده دقیقه من را به غار برند غار خیلی بزرگ بود و داخلش راهم مرتب کرده بودند،به فکر خانواده ام بودم، خواهرم از پ ک ک فرار کرده بود و برادر بزرگم در عملیات کشته شده بود و از زن برادرم هم خبر نداشتم…

مرا شنکجه بسیار کرده اند

یک تشت نایلونی قرمز رنگ را بریدند و آتش زدند و هنگام سوختن تشت نایلونی قطرهای مذاب آن را به روی اعضای بدنم می ریختند و سپس بر روی زخم ها نمک می پاشیده اند. خبری از آب و غذا نبود در انتظار بودیم که به ما بگویند که جاسوس هستی و مارا بکشند تا این که این عذابها به پایان برسد حالا هم در بدنم اثرات شکنجه هست و استخوان داخل دهانم را شکستند و بعدا با پیوند استخوان گاومیش استخوان دهانم را درست کردند و شش بار عمل جراحی کردم و باید دو عمل جراحی دیگر هم بشود.

شهرام یوسفی از کادرهای سابق پژاک وعده آزادی جنسی با دختران گروه را دلیل عضویت به این گروه تروریستی عنوان نمود.

شهرام یوسفی از کادرهای سابق پژاک و پ ک ک پس از رهایی از دام تروریست ها ماهیت کردستیز پژاک را فاش نمود.
این عضوء فریب خورده پژاک در خصوص ماهیت فریبکارانه پژاک گفت : پژاک برای فریب نوجوانان و جوانان کُرد از باب رفتارهای نامشرع جنسی وارد می شود و آنان را به سهل و آسانی فریب می دهد.

شهرام یوسفی در مورد سرگذشت تلخ خود گفت : یکی از عوامل پژاک در روستا برای فریب دادن من مدتی با دادن فیلم های مستهجن مرا تحریک و در مسیر انحراف قرار داد و پس از مدتی کوتاه مدعی شد،اگر به پژاک ملحق شوم می توان آزادانه و با هر کسی که دلم بخواهد رابطه جنسی بر قرار نمایم،متاسفانه من هم فریب خورده و با وعده آزادی جنسی به عضویت پژاک در آمدم.

این عضوء فریب خورده پژاک در ادامه گفت: دختران زیبارو همه بعنوان محافظان فرمانده هان در کنار آنان بوده اند،روابط دختر و پسر در گروه ممنوع بوده و به محض آشکار شدن روابط میان جنس مخالف گروه افراد خاطی را بشدت مجازات می نمودند ولی خود فرمانده مختار به برقراری هر گونه رابطه با دختران و زنان گروه داشته اند ، البته روابط پنهانی در غارهای گروه میان کادرهای معمولی وجود داشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین