۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • افشاگری واقعیت پشت پرده اعتصاب غذا برای آزادی اوجالان

افشاگری واقعیت پشت پرده اعتصاب غذا برای آزادی اوجالان

  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۲۷۸ بازدید
  • ۰

افشاگری ایرج بروکی میلان از اعضای جداشده گروه تروریستی پ.ک.ک و پژاک در خصوص پشت پرده اعتصاب غذاهای صوری برای ازادی اوجالان.وی دوازده سال در گروه عضویت داشت.

مدتی است رسانه های وابسته به تروریست های پ.ک.ک و پژاک در خصوص اعتصاب غذای تعدادی از طرفداران عبداله اوجالان برای ازادی وی از زندان مانور رسانه ای به راه انداخته اند.این خبر در ابتدا دل هر ادمی را به رحم می اورد.اما من و جدا شده های دیگر از گروه ترفندهای فرقه و رهبرانش را می شناسیم . گویا دست آنها برای ما رو است.

در همین زمینه برای روشن شدن موضوع مطالبی را بیان می کنم که درخور توجه و تامل است.

مسئولین فرقه  هر از گاهی برای مظلوم نمایی و سوژه رسانه ای ساختن که البته تلقین شده از طرف برخی سازمان های اطلاعاتی آمریکایی و اسراییلی است به موضوعاتی از قبیل خودسوزی و اعتصاب غذا روی می اورند.

برای اینکه سوژه رسانه ای ان ها فرد جذاب و قابل توجهی باشد و بتوانند بر روی ان ها بیشتر تبلیغات به راه بیندازند افراد متعددی را انتخاب می کنند که البته این انتخاب اجباری از سوی آن ها در رسانه های وابسته به ان ها به اعتصاب غذای داوطلبانه تعبیر می شود.سپس خبر اعتصاب را سریع منعکس می کنند.

در یکی از این اعتصاب ها بعد از گذشت دو هفته من بطور اتفاقی به محل اعتصابیون رفته بودم ، صحنه هایی را دیدم که هیچ سنخیتی با اعتصاب نداشت . مثلا سالنی را دایر کرده بودند که اعتصابیون به آن محل می رفتند و در آنجا تغذیه می کردند . اعتصاب  آنها خوردن کمپوت های اسراییلی بعلاوه آب و چای و شربت بود !!
یکی از نکات جالب اعتصاب این است که اعتصابیون چون از مقرهای مختلف هستند . در ایام هفته چندبار به بهانه استحمام ، نشست های تشکیلاتی و …. محل اعتصاب را ترک می کنند و به مقر های خودشان می روند !!
اگر فقط شکل اعتصاب را در تلویزیون یا دیگر رسانه ها ببینیم ، این اعتصاب هم مثل بقیه اعتصاب هاست و ظاهرا همه چیز هم درست است ، اما اگر از نزدیک و از درون به آن بنگریم ، خالی از محتواست .
لازم به ذکر است حتی اگر این اعتصاب ماه ها هم ادامه داشته باشد جای هیچ گونه نگرانی نیست ، فقط خرج تبلیغاتی فرقه است .

نمونه این افراد شخصی به نام لیلا گوون است که نزدیک به پنجاه سال سن دارد و شش ماه هست که در اعتصاب غذا به سر میبرد.مگر یک زن چقدر ظرفیت دارد که شش ماه در اعتصاب غذا باشد و همچنان به زندگی ادامه دهد؟!

مسئله دیگر این است که اگر ازادی برای اوجالان مهم است یا اگر ازادی اوجالان برای سران گروه اینقدر اهمیت دارد چرا خود اوجالان یا کادر رهبری پ.ک.ک و پژاک اعتصاب غذا نمی کنند؟؟!

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *