۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • اشراف اطلاعاتی قوی بر فعالیت گروهک‌های تروریستی/مردم رفت و آمدهای مشکوک را گزارش کنند

اشراف اطلاعاتی قوی بر فعالیت گروهک‌های تروریستی/مردم رفت و آمدهای مشکوک را گزارش کنند

  • ۱۱ آذر ۱۳۹۵
  • ۲۶۶ بازدید
  • ۰

عدالتخواه با اشاره به وجود اشراف اطلاعاتی قوی در استان کرمانشاه بر فعالیت‌های گروهک‌های تروریستی گفت: با تلاش‌های شبانه روزی دستگاه‌های ذیربط اقدامات گروهک‌های معاند و تکفیری و ضدانقلاب تاکنون خنثی شده و ضربه‌های سنگینی را متحمل شده‌اند.

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از میزان ، محمدرضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری کل استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به وجود اشراف اطلاعاتی قوی در استان کرمانشاه بر فعالیت‌های گروهک‌های تروریستی گفت: با همدلی بین نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و قضایی الحمدلله امنیت بسیار خوبی در استان کرمانشاه وجود دارد و با تلاش‌های شبانه روزی دستگاه‌های ذیربط  اقدامات گروهک‌های معاند و تکفیری و ضدانقلاب تاکنون خنثی شده و ضربه‌های سنگینی را متحمل شده‌اند.

وی گفت: در همین راستا سرکرده یکی از این گروهک‌ها به نام ابوعایشه الکردی در استان کرمانشاه در منطقه مرزی به هلاکت رسید.
این مقام عالی قضایی در استان کرمانشاه اظهار کرد: الحمدالله فعالیت‌های گروهک‌های ضد انقلاب و تکفیری به طور دقیق رصد می‌شود، به گروه‌های ضدانقلاب پژاک و امثال اینها ضربه‌های عمیقی در استان کرمانشاه وارد شده و نیروهای امنیتی خیلی خوب و گسترده در این زمینه فعالیت دارند و باید گفت هیچ گونه نگرانی از این حیث نداریم.
رئیس کل دادگستری کل استان کرمانشاه در ادامه به بیان توصیه‌هایی پرداخت و گفت: مردم باید هر حرکت و یا رفت و آمد مشکوکی را به دستگاه‌های امنیتی، اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی گزارش دهند تا این موارد مورد رصد قرار گیرد و همکاری مردم در خنثی کردن این گروه‌های حیوان صفت تکفیری نقش مهم و پررنگی دارد.
عدالتخواه با اشاره به ماهیت گروهک‌های تکفیری گفت: گروهک‌های حیوان صفت تکفیری هیچ بویی از انسانیت نبرده‌اند و حادثه تروریستی حله در جنوب بغداد یک نمونه از خوی وحشی گری این گروهک است.
وی ادامه داد: حتی کسانی که این‌ گروهک‌ها را پرورش داده‌اند نیز به نحوی از این افراد اظهار برائت می‌کنند که البته آن هم برای فریب افکار عمومی است.
رئیس کل دادگستری کرمانشاه خاطرنشان کرد: آمریکا و هم پیمانانش گروهک‌های تروریستی را به وجود آورده اند و می‌خواهند آن را مثل یک استخوان لای زخم در جهان اسلام نگه دارند تا افکار مسلمانان را از بحث اصلی جهان اسلام یعنی رژیم صهیونیستی منحرف کنند و وقت نیروی جهان اسلام به جای آن که صرف مقابله با این رژیم غاصب شود درگیر موضوعی مثل گروهک‌های تکفیری شود.
این مقام قضایی در پایان گفت: الحمدالله برخورد قاطعی با این گروهک‌ها صورت گرفته و ان شالله به زودی در کل عراق و سوریه نسخه اینها جمع خواهد شد و چیزی از داعش باقی نخواهد ماند.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *