۱۲ تیر ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • گزارشگر
  • >
  • استیون صهیونی: پ.ک.ک در کنار اسرائیل علیه فلسطینی ها می جنگد

استیون صهیونی: پ.ک.ک در کنار اسرائیل علیه فلسطینی ها می جنگد

  • ۱۰ تیر ۱۴۰۳
  • ۶۲ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از پایگاه خبری «بنیاد فرهنگ استراتژیک»، اسرائیل به جای اعزام سربازان یهودی به درگیری داغ غزه، از مزدوران خارجی آمریکایی و اروپایی استفاده می کند. PKK-PYD و برخی از پیشمرگه ها نیز در کنار اسرائیل علیه مسلمانان غزه می جنگند.

در مطلبی با عنوان «استفاده اسرائیل از مزدوران خارجی در غزه» نوشته استیون سهیونی در پایگاه خبری «بنیاد فرهنگ راهبردی» در ۳۰ آوریل ادعاهای بسیار مهمی وجود دارد. جالب‌ترین بخش مقاله، که نشان می‌دهد اسرائیل به جای فرستادن سربازان یهودی به جنگ داغ غزه، از مزدوران خارجی آمریکایی و اروپایی استفاده می‌کند. PKK-PYD و برخی از پیشمرگه ها در کنار اسرائیل علیه مسلمانان غزه می جنگند. علاوه بر کسانی که در حال حاضر در سمت یهودی می جنگند، آمریکا و اسرائیل در تلاش هستند تا اعضای پ.ک.ک و پیشمرگه های بیشتری را برای پیوستن به صفوف یهودیان به عنوان مزدور استخدام کنند.

کردهای ایالات متحده در تلاش برای جذب سرباز برای اسرائیل هستند. اما بسیاری از کردها در کنار مردم غزه و مقاومت فلسطین هستند.جامعه جهانی نه تنها در مورد نسل کشی اسرائیل سکوت می کند، بلکه مزدوران خارجی را نیز برای جنگ در کنار نیروهای دفاعی اسرائیل (IDF) به غزه می فرستد.ارتش اسرائیل صدها تن از نیروهای ذخیره را برای تقویت صفوف خود در آماده سازی برای حمله زمینی به نوار غزه فراخوانده است و دارندگان پاسپورت اسرائیلی و ساکنان خارجی را برای پیوستن به ارتش تشویق می کند.با این حال، روزنامه اسپانیایی ال موندو گزارش داد که اسرائیل با شرکت های نظامی خصوصی (پیمانکاران امنیت بین المللی) تماس گرفت تا جنگنده هایی را برای انجام وظایف نظامی در غزه فراهم کند.

اسرائیل که می خواهد از تونل های حماس استفاده کند، ۲۲۰۰ دلار به شبه نظامیان PKK-PYD برای شرکت در خط مقدم جنگ نسل کشی غزه و انتقال هزاران تروریست و مزدور به اسرائیل پیشنهاد می کند.

دولت اسرائیل با تروریست های پ.ک.ک قراردادی منعقد کرد که در آن موافقت کرد ۹ هزار شکل اسرائیل (۲۲۰۰ دلار) حقوق و همچنین ۲۵ هزار دلار غرامت در صورت مرگ یا جراحت پرداخت کند.

اسرائیل قصد دارد از تروریست های پ ک ک در حمله زمینی خود به غزه استفاده کند . زیرا نمی خواهد سربازان خود را به تونل های حماس بفرستد. حدود ۲۰۰۰ تروریست و مزدور از اروپا، عراق، سوریه و آمریکا وارد اسرائیل شدند. برخی از نیروهای پیشمرگه از شمال عراق نیز به جبهه های اسرائیل اعزام شدند.

فراخوان هایی برای استخدام شبه نظامیان برای جنگ برای اسرائیل وجود دارد و بسیاری از سازمان ها مانند «اتحادیه دوستی کرد و اسرائیل»، «موسسه کرد» و سازمان «کردهای یهودی اسرائیل» که توسط مردخای زاکن تأسیس شده است، فعالیت های گسترده ای انجام می دهند.

سازمان‌های اسرائیلی در حال مذاکره با پیشمرگه‌ها هستند تا کردهای شمال عراق را به اسرائیل بفرستند و حمایت‌هایی را که رژیم تل‌آویو از سال ۱۹۵۸ از آنها انجام داده است، یادآوری می‌کنند.

در عین العرب، یک سرهنگ اسرائیلی و تیم هفت نفره اش در حال انجام فعالیت هایی برای یافتن افراد با تجربه در جنگ شهری هستند. به مزدوران استخدام شده از عراق و سوریه شناسنامه هایی برای شهروندی اسرائیل داده شد. اینها سپس با سه هواپیما به اسرائیل منتقل شدند. آخرین هواپیما در ۲۹ اکتبر از اربیل بلند شد. هشت نفر از کسانی که اسرائیل به جبهه فرستاده بود در غزه کشته شدند.

ایدان آمدی، خواننده و بازیگر کرد، بازیگر سریال «فائودا» از شبکه نتفلیکس، اعلام کرد که داوطلبانه به ارتش اسرائیل پیوسته و تصاویری از نوار غزه به اشتراک گذاشته است. ارتش اسرائیل از اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی مانند آمدی استفاده می کند. تصاویری از آمدی که از کردها به کشتن فلسطینی ها می خواهد از تلویزیون اسرائیل پخش می شود. در همین حال، دوران کالکان، یکی از رهبران پ‌ک‌ک در قندیل نیز به نفع اسرائیل اظهاراتی داشت و حماس را مقصر دانست.

ارتش اسرائیل از ورود به تونل های حفر شده توسط حماس می ترسد و نگران است که زنده از تونل ها خارج نشوند و به همین دلیل از پ ک ک و دیگر مزدوران برای این منظور استفاده می کنند و مزدوران کشورهای اروپایی، عراق، سوریه و آمریکا به اسرائیل آمده اند.

اعضای کرد پ.ک.ک اعزامی به اسرائیل بیشتر از شمال عراق بودند و با کمک مسعود بارزانی اعزام شدند. تخمین زده می شود که حدود ۲۰۰۰۰۰ یهودی کرد در منطقه زندگی می کنند که تعدادی از آنها به اسرائیل فرستاده شده اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین