۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • از شبکه افق پخش می‌شود «سایه تروریسم» مستندی درباره تبلیغات و مظلوم‌نمایی دروغین پژاک

از شبکه افق پخش می‌شود «سایه تروریسم» مستندی درباره تبلیغات و مظلوم‌نمایی دروغین پژاک

  • ۲ مرداد ۱۳۹۵
  • ۳۲۰ بازدید
  • ۰

مستند «سایه تروریسم» در مورد فعالیت‌های تروریستی گروه پژاک و تبلیغات دروغین آنها علیه نظام اسلامی، شنبه دوم مردادماه از شبکه افق پخش می‌شود.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از خبرگزاری تسنیم، تروریسم در همه اشکال و انواع آن، پدیده‌ای ناهنجار، ضد انسانی و خلاف تعالیم همه ادیان الهی و حتی مکتب‌های بشری است؛ اقدامی زشت و تأسف‌آور برای نوع بشر، زیرا هیچ منطق و استدلالی قبول نمی‌کند که کسی بخواهد برای به کرسی نشاندن حرفش، سلاح به دست گرفته و بی گناهان را به قتل برساند.

گروه تروریستی «پژاک» یکی از فرقه‌های آلت دست دشمنان اسلام و انقلاب است که از نخستین سال‌های پس از پیروزی نهضت اسلامی، جنگ رسمی علیه ملت ایران را آغاز کرد و تا به امروز که مترسکی بیش از آن باقی نمانده، همچنان درگیر اهداف و نقشه‌های شوم خود است، گروهی که در قتل و جنایت، کم از داعش و سایر تکفیری‌ها ندارد و اقدام ضد انسانی‌ای نیست که انجام نداده باشد.

با این حال، مظلوم‌نمایی یکی از شیوه‌های همیشگی این گروه‌ه است، عوامل تروریستشان را به میان مردم می‌فرستند تا با قساوت تمام زنان و کودکان را به قتل برسانند و در عین حال وقتی پلیس و نیروهای امنیتی این عوامل را دستگیر می‌کنند، داد مظلومیتشان، گوش فلک را کر می‌کند؛ تروریست‌ها را مردمی عادی و زحمتکش جلوه می‌دهند و از انواع شکنجه‌هایی می‌گویند که در زندان‌ها بر سر آنها آوار شده است.

مستند «سایه تروریسم» فیلمی است در مورد همین شیوه تبلیغی گروه پژاک؛ زمانی که افرادی همچون فرزاد کمانگر، زینب جلالیان و سامان نسیم دستگیر شدند و انواع شایعات و تبلیغات دروغین درباره وضعیت آنها در زندان‌های جمهوری اسلامی منتشر شد.

در این مستند به وسیله تصاویر مستند و طبق گفته‌های خود این افراد، نشان داده می‌شود که این تبلیغات، چیزی جز دروغ و نیرنگ در راستای همان اهداف اولیه پژاک نیست و مردم کرد نیز، از دست تروریست‌های پ.ک.ک دل خوشی ندارند، تروریست‌ها فرزندانشان را با هزاران فریب و حیله از خانواده‌هاشان جدا کرده‌اند و حتی اجازه نمی‌دادند تماسی بین آنها وجود داشته باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین