۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • از سر گیری اقدامات تروریستی و خرابکاری توسط گروهک پژاک

از سر گیری اقدامات تروریستی و خرابکاری توسط گروهک پژاک

  • ۲ تیر ۱۳۹۴
  • ۳۳۰ بازدید
  • ۱

طبق اخبار منتشره در روزهای اخیر متاسفانه این گروهک تروریستی بار دیگر سبب ناامنی در منطقه کردنشین «دمبات» از توابع شهرستان ماکو شده و درگیری میان نیروهای سپاه با اعضای این فرقه در منطقه‌ی مرزی و در نزدیکی روستای (گُله) رخ داده که در نتیجه‌ی آن ۲ عضو پژاک کشته و یک تن نیز زخمی شده است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :گروهک تروریستی پژاک پس از شکست سنگین در تابستان سال ۹۰ از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مرزهای شمال غربی و غربی کشور، ۱۵ کیلومتر به عمق خاک اقلیم کردستان رانده شدند. این عقب نشینی سبب شد که از آن به بعد مرزنشینان غربی کشور شاهد جوی آرام و بدون حضور پژاک را شاهد باشند.
طبق اخبار منتشره در روزهای اخیر متاسفانه این گروهک تروریستی بار دیگر سبب ناامنی در منطقه کردنشین «دمبات» از توابع شهرستان ماکو شده و درگیری میان نیروهای سپاه با اعضای این فرقه در منطقه‌ی مرزی و در نزدیکی روستای (گُله) رخ داده که در نتیجه‌ی آن ۲ عضو پژاک کشته و یک تن نیز زخمی شده است. اما پژاک تاکنون هویت کشته‌های خود را آشکار نکرده است.
در این روزها که پژاک سکوتی طولانی را بدنبال شکست خود تجربه کرده و اکنون که پ‌ک‌ک در مرحله‌ی خلع‌سلاح و تسلیم شدن است، این فرقه‌ که همه چیز خود را از پ.ک.ک دارد، بدنبال راهی برای گریز از این بحران است تا شاید بتواند بعد از انحلال پ‌ک‌ک، به حیات فرقه‌یی خود ادامه دهد. لذا باردیگر خود را به مرزهای غربی و شمال غربی کشور رسانده تا شاید در آنجا راهی برای رهایی از این مرگ زودهنگام بیابد، که البته تجربه ثابت کرده که این مرزها، همیشه ارمغانی به غیر از مرگ برای پژاک نداشته است.
منبع: دیده بان

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. همه میدونن که پ.ک.ک در چند سال اخیر تبدیل به یکی از قدرت های منطقه ای شده و فوق العاده قدرت گرفته پس به جای این دروغ ها مسئله کورد رو به صورت مسالمت آمیز حل کنید وگرنه باید شاهد جنگ سختی با کوردها باشید.که آینده ای همچون سایر حکومت های ضد کورد خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین