۱۸ شهریور ۱۴۰۳

ارتباط گروه تروریستی پ.ک.ک با ترور دونالد ترامپ

  • ۲۹ تیر ۱۴۰۳
  • ۸۱ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان: براساس اخبار منتشره در رسانه های جهان«توماس متیو کروکس» جوان ۲۰ساله اهل پنسیلوانیا که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق و نامزد انتخابات پیش روی ایالات متحده امریکا را هدف گلوله قرار داد، عضو گروه رادیکال و چپ گرای «آنتیفا» بود که ارتباط بسیار نزدیکی با گروه تروریستی «پ.ک.ک » و شاخه سوری آن دارد.

گروهک تروریستی پ.ک.ک/پ.ی.د سال هاست که با شیوه های غیردمکراتیک و تروریستی موجب سلب آسایش مردم مناطق مختلف شده است. همانگونه که گروه تروریستی «داعش» با افکار افراطی با جذب تروریستها از نقاط مختلف جهان منطقه را به آشوب و آتش کشید، گروه تروریستی پ.ک.ک نیز با شعارهای رادیکال چپ زیر شعار انترناسیونالیسم جهانی مشغول جذب تروریست های چپ افراطی و انتقال آنها به منطقه جهت انجام اهداف تروریستی خود می باشد.

یعنی اگر به زبان ساده بگوئیم مدل فعالیت و افراطی گری گروه های تروریستی «داعش» و «پ.ک.ک» دقیقا شبیه هم می باشد و باید با فعالیت های این تروریست ها چه در ترکیه،چه در سوریه و عراق و یا ایران بشدت مقابله کرد.

با انتشار ارتباط تروریست جوان با گروه افراطی چپ گرایی که با گروه تروریستی پ ک ک /پ ی د ارتباط دارد، مقامات و رسانه های این گروه تروریستی مشغول توجیه، انکار و سفید شویی موضوع می باشند، زیرا می دانند «دونالد ترامپ»فردی نیست که آمر و عامیلین ترور خود را فراموش کند و اگر پیروز انتخابات باشد نتایج خوبی برای گروه تروریستی پ.ک.ک نخواهد داشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین