۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • ادعای عضو AKP در خصوص بمب گذاری های اخیر مرکز HDP؛ پ.ک.ک در بمب گذاری های اخیر دست دارد

ادعای عضو AKP در خصوص بمب گذاری های اخیر مرکز HDP؛ پ.ک.ک در بمب گذاری های اخیر دست دارد

  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۳۱۳ بازدید
  • ۰

نامزد حزب عدالت و توسعه در انتخابات پارلمان ترکیه با اشاره به بمب گذاری های اخیر دفتر حزب دموکراتیک خلق ها گفت: هنوز عامل این بمب گذاری مشخص نیست ولی اطلاعاتی به دست آمده است که نشان می دهد بمب گذاری ها توسط پ.ک.ک صورت گرفته است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از خبرگزاری اخلاص، شمیل طیار، نامزد شهر غازی عنتاب در انتخابات پارلمان ترکیه و عضو حزب عدالت و توسعه در اظهاراتی با اشاره به بمب گذاری های اخیر در مرکز حزب دموکراتیک خلق ها در استان های مرسین و آدانا گفت: افراد وابسته به حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) وارد کار شده اند. اقداماتی در راستای متشنج کردن انتخابات ترکیه صورت داده اند. اکنون پ.ک.ک وارد انتخابات شده است نه حزب دموکراتیک خلق ها. پ.ک.ک طرح هایی برای بمب گذاری در شهرهای بزرگ ترکیه در آستانه انتخابات دارد که این موارد در روزهای پیش رو افزایش نیز پیدا خواهد کرد.
وی در ادامه اظهارات خود مدعی شد: حزب دموکراتیک خلق ها و شخص صلاح الدین دمیرتاش، رئیس مشترک حزب از این بمب گذاری ها به عنوان سوژه های انتخاباتی خود استفاده خواهند کرد. پ.ک.ک در شرق و جنوب شرق ترکیه اجازه فعالیت های انتخاباتی به هیچ حزبی به غیر از حزب دموکراتیک خلق ها را نمی دهد. هنوز عامل این بمب گذاری مشخص نیست ولی اطلاعاتی به دست آمده است و بر اساس آنها احتمال این که بمب گذاری ها توسط پ.ک.ک صورت گرفته باشد بسیار بالا است.
طیار در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی هایی که صورت داده ایم حزب دموکراتیک خلق ها نمی تواند حدنصاب انتخابات را به دست آورد. صلاح الدین دمیرتاش در سخنانی عنوان کرده است اگر نتوانیم حدنصاب انتخابات را به دست آوریم استعفا خواهیم داد. فردای روز انتخابات صلاح الدین دمیرتاش دیگر در عرصه فعالیت های سیاسی نخواهد بود. در این انتخابات نه تنها حزب دموکراتیک خلق ها شکست خواهد خورد بلکه همراه آنان جماعت گولن نیز شکست خواهد خورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین