۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • اختلاف و تفرقه افکنی قومی و دینی استراتژی مدرن گروه ها و احزاب کُرد

اختلاف و تفرقه افکنی قومی و دینی استراتژی مدرن گروه ها و احزاب کُرد

  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۳
  • ۳۶۸ بازدید
  • ۰

آگاهی و بصریت ملت بزرگ ایران و بهر مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری  در تشخیص فتنه ،گروه های معاند و ضدانقلاب را در ایجاد تفرقه و اختلاف قومی  ناکام گذاشته است.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی: احزاب کُرد بویژه پژاک از سیاست های پوسیده و منسوخ انگلیس بهره می گیرد. تشدید اختلافات قومی و مذهبی در استان آذربایجانی غربی سناریوی کهنه و قدیمی ،که احزاب کُردی و پژاک برای توجه افکار عمومی و برانگیختن احساسات جوانان از استفاده می کند.

امروزه با بالا رفتن سطح فرهنگ و معرفت قوم های ایرانی کُرد و آذری ، اختلاف و درگیری در میان این اقوام معنا و مفهومی ندارد.

این دو قوم سالیان متمادی هم زیستی مسالمت آمیزی در کنار هم داشته اند ، ولی پس انقلاب شکوهمند اسلامی بستر و زمینه شناساندن آداب و رسوم  و فرهنگ تاریخی و تمدنی هر قوم  برای همدیدگر محیا شد ، که این شناخت و بالارفتن سطح اگاهی منجر به ازدواج های میان این دو قوم ایرانی گردید.  ازدواج های صورت گرفته میان این دو قوم ایرانی مشترکات فرهنگی بسیاری را بوجود آورده است ، که این خود نکته ی عطف در ایجاد وحدت و اتحاد این قوم می باشد .

وجود وحدت و اتحاد این دو قوم  در هشت سال دفاع مقدس کاملا مشهود و ملوس بوده، و هم اکنون در سایه این وحدت و اتحاد دو قوم آذری و کُرد ، برخی از گروه های معاند و ضد انقلاب در رسیدن به اهداف شوم خود و همچنین  در اجرای سیاست های خود نا کام مانده اند. بنابراین بدنبال تفرقه و اختلاف میان آذری ها و کُردها می باشند.

اکنون مدتی ،گروهک پژاک با سوءاستفاده از رسانه ها و فضای مجازی بدنبال ایجاد تفرقه میان آذری ها و کردها می باشد.  بهانه تغییر نام خیابان ها و یا دریاچه ارومیه نمونه های از رفتارهای تفرقه افکانه پژاک می باشد.  اما در آخرین رفتار مضحکانه ای  که این گروهک تروریستی انجام داده است ، انتشار خبری کذب که یک شهروند کُرد توسط دو آذری زبان مورد ضرب و شتم قرار گرفت .

سوء استفاده از هر موقعیت و مناسبت و همچنین انتشار اخبار کذب و دروغ در راستای ایجاد اختلاف قومی ، سیاست جدید پ ک ک و پژاک محسوب می گردد ، که خوشبختانه آگاهی و بصریت ملت بزرگ ایران و بهر مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری  در تشخیص فتنه ،دشمن را ناکام گذاشته است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین