۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • اتمام تاریخ مصرف بریارگابار در اظهارات متناقض ریزان جاوید

اتمام تاریخ مصرف بریارگابار در اظهارات متناقض ریزان جاوید

  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
  • ۳۳۵ بازدید
  • ۱

تناقض در اظهارات ریزان جاوید بر علیه بریار گابار از اعضای جدا شده شورای رهبری ناشی از اختلافات درون سیستمی و مشی فرفه گرایانه و نمود بارز عدالت تروریستی است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : شرایط بحرانی گروهک تروریستی پژاک این فرقه ی کردستیز را در آستانه فروپاشی قرار گرفته است، به بن بست رسیدن پ ک ک در پروسه صلح با ترکیه و ناکامی حزب دموکراتیک (PYD) شاخه ی سوری پ ک ک در تحولات مناطق کردنشین سوریه ،پژاک شاخه ی ایرانی پ ک ک ، را در درون گروهک با اختلافاتی مواجه کرده است. هم اکنون در گروهک تروریستی پ ک ک دو افکار متفاوت موجود می باشد ، که این افکار منجر به دوگانکی و اختلاف در پ ک ک و زیر شاخه های تروریستی آن گردیده است .
افکار ناسیونالیست کُردی و سوسیالیستی – کمونیستی از افکار غالب بر فرقه می باشند ، که جمیل بایک سرکرده ی کنونی پ ک ک فردی سیالیست و مراد کارییلان رئیس پیشین ک ج ک از افراد ناسیونالیست در فرقه می باشند. با برکناری مراد کارییلان از ریاست شوراری ک ج ک اختلافات و دوگانگی در فرقه کاملاً مشهود و بارز گردید.
جدایی بریار گابار از شورای رهبری پژاک ناشی از اختلافات موجود در شورای رهبری ک ج ک می باشد. اکنون پس از جدایی بریار گابار از شورای رهبری پژاک سرکرده های این فرقه سعی در تخریب هویت و شخصیت وی نموده و سخنان متضادی نسبت به جایگاه و پیشینیه قبلی بریارگابار اظهار کرده اند.
در این راستا ریزان جاوید از اعضای رهبری پژاک در مصاحبه با شبکه نوروز تی وی چنین اعلام داشت “قبلاً در داخل پژاک عده ای اشخاص بودند که به خون شهداء خیانت کردند و فقط بدنبال منافع شخصی و فردی خود بودند ودر این راستا حرکت می کردند ویکی از این افراد نیز شخص بریار گار بود و من اعلام می کنم که بریار گابار هیچگاه مسئولیت پژاک را بر عهده نداشته است واما تعدادی می خواهند او را به مانند مسئول رده بالای پژاک معرفی نمایند،ایشان هیچوقت مسئول رهبریت پژاک را بر عهده نداشته است ،ولی به مدت زمان کوتاهی،یکی از کادر رهبری حزب حیات آزاد کردستان(پژاک) بوده است واین موقعیت را تا سال ۲۰۰۸ داشته است واز این تاریخ به بعد بدلیل نظرات ودیدگاهای غیر دمکراتیک و غیر ملی از صفوف پژاک اخراج گردیده است ودر رابطه با ایشان شک و تردیدهایی وجود داشت که برای بقیه رفقا،پرسشهایی را بدنبال خود آورده بود که آیا این گونه حرکات به واکنشهای شخصی بریار گابار بر می گردد،و یا پشت پرده توطئه وخط دهی مشخصی ایشان را هدایت می کند ودر آن زمان مدارک واسناد مدللی در دست نبودند ولی اکنون با حرکتی که این اواخر از خود نشان داد،مقداری از گمانها را به واقعیت تبدیل نمود و مابا تأکید اعلام می کنیم که دست اطلاعات ایران و میت ترکیه در این مسئله کاملاً واضع وروشن است و به احتمال بسیار قوی این توطئه و خط دهی به مرکزیت و محوریت اربیل تدارک وسازماندهی می شود.
این رفتار فرقه ی پژاک پرده از چهره ی واقعی گروهگ برداشته است ، این فرقه ی برای اعضای خود تاریخ مصرف داشته و تا زمانی که قابل استفاده می باشند در فرقه جایگاهی برای خود دارند و استثمار می شوند.
و این است عاقبت فریب بزرگ و عدالت تروریستی که جرم اعضای منتقد فرقه و یا کسانی که می خواهند و یا درخواست این را دارند که از این فرقه جدا شوند.

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. جالب بود… جنگ قدرت در تمام این حزب ها وجود داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین