۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • اتاق خواب رویایی اعضای فریب خورده ی پ ک ک و پژاک

اتاق خواب رویایی اعضای فریب خورده ی پ ک ک و پژاک

  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۲
  • ۳۳۸ بازدید
  • ۰

آرامش و راحتی را که سران پ.ک.ک و پژاک برای نوجوانان و جوانان محیا کرده اند تخته سنگ ها ی موجود در دل غار و دره ها و انواع حشرات می باشد . رهایی ملت کرد از زیر بار ظلم وستم شعاری است که تعداد زیادی را فریب داده و به کوهستان ها کشانده است ، اما اعضاء فریب خورده پس مدت اندکی متوجه می شوند که بزرگترین ظلم و ستم در مقر گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک بوده و هیچ راه رهایی از این فرقه را نداشته و در صورت هرگونه مخالفت به اتهام خیانت کشته خواهد شد. بیشترین درصد فریب خورده گان دختران می باشند ، سران پ.ک.ک و پژاک به دلایلی مختلف سعی می کنند دختران و زن ها را جذب فرقه نمایند ، و محوری ترین تبلیغات دروغین آنان نسب به زن و جایگاه زنان می باشد. عبدالله اوجالان بنیانگذار پ ک ک و پژاک در تمامی نوشته ها و گفته هایش بر نقش زن در پیشبرد اهدافش بیش از حد تاکید می کند. خود را بنیانگذار اوین حرکت پیشرفته زنان در خاورمیانه می داند! اعضای پ ک ک که بیش از نصفشان زن و دختر هستند در بحث های روزانه به جایگاه زن و اهمیت آن می پردازند.
پ ک ک و پژاک خود را سردمدار حقوق زنان می دانند. تاکنون موارد بسیار زیادی در داخل این فرقه ها علنی شده که در تناقض کامل با ادعاهای آنهاست . اما ارائه یک نمونه زنده و تازه می تواند خط بطلانی بر اراجیف و چرندیات آنها در مورد حقوق زن بکشد.
سرکرده های تروریستی باید به افکار عمومی پاسخ دهند تا کی می خواهند دختران و زنان را فریب داده و به کوهستان ببرند.
بیشتر دختران به محض رسیدن به کوهستان توسط فرماندهان پ ک ک و پژاک مورد تجاوز قرار می گیرند تا دیگر روی بازگشتن به جامعه سنتی را نداشته باشند و در صورت علنی کردن موضوع به اتهام خیانت و همدستی با دشمن برای بدنام کرده پ ک ک و پژاک اعدام می شوند.
سایت های وابسته به فرقه ها این اخبر را تایید کرده اند اما این خبر در رسانه های ترکیه بازتاب وسیعی داشته است.
تمام محافظان اوجالان، جمیل باییک، حاجی احمدی دختران زیبارو هستند!
مابقی دخترانی را که به مزاج سران ظالم و جنایت کار پ.ک.ک و پژاک خوش نیاید در درون فرقه توسط سایر اعضاء مورد تجاوز قرا گرفته و در بدترین شرایط در درون غارها زندگی می کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین