۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • آینده ای شوم در انتظار قندیل نشیان به مثابه ی اشرف نشینان

آینده ای شوم در انتظار قندیل نشیان به مثابه ی اشرف نشینان

  • ۶ مرداد ۱۳۹۵
  • ۳۷۵ بازدید
  • ۰

سرانجام نا فرجام گروهک منافقین (سازمان مجاهدین خلق ) و هلاکت بسیاری از اعضای آن و نهایتاً تخلیه ی کامل قلعه ی اشرف آینده ی شومی است که در انتظار تمام گروه های فرقه ای و تروریستی قابل تصور است ، و بطور حتم چنین آینده ی شومی در پژاک و پ ک ک قابل پیش بینی می باشد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک تروریستی منافقین پس از سالهای متمادی ،ترور و قتل و کشتار افراد بی گناه و غیر نظامی بالاخره به مکافات اعمال ناشایست خود رسید . در طول تاریخ افراد دیکاتور و گروه های تروریستی سرانجام نا فرجامی را تجربه کرده اند . گروهک تروریستی منافقیان از اویل انقلاب اسلامی با عملیات های تروریستی خون بی گناهان بسیاری را ریخته است و هم اکنون با فروپاشی پادگان اشرف به سزایی اعمال خود رسید.
فرفه تروریستی پژاک را می توان همسو و همسان گروهک منافقین خواند ، پژاک و پ ک ک از حیث ماهیت فرقه ای و رفتار تشکیلاتی ،شباهت زیادی با منافقین دارند. از مهمترین تلاقی این دو فرقه ،قرار گرفتن در مسیری همسو با سیاست های کینه توزانه آمریکا بر علیه ملت ایران است که زمینه ساز ارتباط این دو فرقه با یکدیگر است . گروهک منافین و پژاک دارایی شاخصه های مشترکی هستند که ذیل به چند نمونه از انها اشاره می گردد.
۱) فرقه ای بودن گروهک
۲) ضد دین و گرایش به تفکرات و ایدئولوژیک چپ گرا
۳)تروریستی بودن
۴) جذب نیرو با فریبکاری و حیله و نیرنگ
۵) ضدیت با دمکراسی
۶) مغزشویی اعضای فریب خورده و در فرآیند مغزشویی اعضاء را به سر سپرده تبدیل می کنند.
۷) نفی علایق و احساسات انسان دوستانه
۸)نفی خانواده و نظام اجتماعی
اکنون گروهک منافقین کیفر رفتارهای وحشیانه خود را دیده و اعضای باقی مانده ی فرقه پس از سال ها زندگی توام با خشونت طلبی و خونریزی ،در سر در کمی بدنبال سر پناهی هستند که بتواند به اندک عمر باقی خود ادامه دهند. بطور حتم چنین روزی در انتظار گروهک تروریستی پ ک ک و پژاک است ، و چنین آینده ی شومی در پ ک ک و پژاک قابل پیش بینی می باشد و روزی با فروپاشی قندیل دچار چنین وضعیتی خواهند شد.
افراد این فرقه جوانی و بهترین دوران زندگی خود را در اختیار سران فرقه قرار داده و با قتل و عام هم وطنان خود در مسیر سیاست های امریکا و اسرائیل قدم بر داشته و با این رفتار های نابخردانه از خانواده و جامعه ی خود ترد شده و دیگر نمی تواند به زندگی عادی و توام با امنیت و آرامش ادامه دهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین