۲۶ شهریور ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • گزارشگر
  • >
  • آغاز نافرمانی شدید در پژاک بعد از منصوب شدن امیر کریمی

آغاز نافرمانی شدید در پژاک بعد از منصوب شدن امیر کریمی

  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۱۵۷ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان: تقریبا یک سال از شروع مشکلات داخلی گروهک پژاک می گذرد. بعد از ناکارآمدی مدیریت پژاک در اغتشات گذشته ایران که منجر به تضعیف روحیه شدید اعضای پژاک گردید؛ چرا که آن ها تصور می کردند کار نظام جمهوری اسلامی ایران به پایان رسیده و به زودی ایران نیز تبدیل به سوریه ای دیگر خواهد شد و پژاک میدان دار اصلی وضعیت پیش آمده خواهد بود. به همین علت چندین کادر ارشد پژاک با این توهمات ساختگی عازم ایران شدند و در نهایت قربانی توهمات خود ساخته سران گروهک شده و دستگیر و روانه زندان شدند.

همزمان بعد از پایان اغتشاشات، موج جدیدی از اعتراضات و اختلافات در پژاک استارت خورد و در ابتدا کادرهای میان رده به عملکرد سیامند معینی اعتراض کردند و بعدها نیز نیروهای شاخه نظامی پژاک نیز کوچکترین ارزشی به جایگاه سیامند معینی قائل نشدند. در نهایت همه این حوادث منجر به برکناری سیامند معینی از سرکردگی پژاک شد و او نیز به زباله دان تاریخ پیوست.

بعد از برکناری سیامند معینی، پ.ک.ک امیر کریمی را به سرکردگی پژاک منصوب کرد که در خصوص جایگاه او در پژاک و ناتوانی او در اداره این گروهک تروریستی از زبان اعضای جدا شده یادداشت های متعددی نوشته شده است.

مطابق برنامه پژاک، هرساله با آغاز بهار، تعدادی از عناصر پژاک راهی برخی مناطق صعب العبور جدار مرزی شده تا با اخاذی از روستاییان و یا بعضا اقدامات تروریستی و ایذایی، کارنامه فعالیت های تروریستی خود را تکمیل کنند.

اخبار موثق واصله از پژاک حاکی از آن است، بعد از اینکه تعدادی از کادرها برای اعزام به کوهستان شاهو از طرف مدیریت گروهک مامور شده اند، در یک اقدام دسته جمعی، همه آن ها از فرمان سرپیچی کرده و به صراحت نسبت به عدم شفافیت برنامه های پژاک اعتراض نموده اند. در گزارش رسیده از پژاک آمده است، کادرهای نظامی از دروغ پردازی ها در مورد برنامه های پژاک و وضعیت موجود ایران به شدت به مدیریت جدید این گروهک تروریستی اعتراض نموده و تا بهتر شدن وضعیت برنامه های پژاک، از اعزام به جداره مرزی خودداری نموده اند. در ادامه گزارشات از وضعیت پژاک ذکر شده است که امیر کریمی با ارسال نامه ای به پ.ک.ک، نافرمانی کادرهای پژاک را به کمیته سیاسی این گروهک تروریستی گزارش نموده و منتظر پاسخ و واکنش سران پ.ک.ک می باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین