۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کشته های پژاک در کشورهای بیگانه

  • ۱۲ دی ۱۳۹۱
  • ۱۹۶ بازدید
  • ۰

دو تن از کشته های پژاک در  شهر رانیه واقع در کردستان  عراق  به خاک سپرده شدند.

به گزارش انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از فرات نیوز ، دو جوان فریب خورده ی ایرانی بنام های ناصر روحی زاده و  مجید بهرنگ  از اهالی شهرستان سلماس واقع در استان آذربایجان غربی ، مدتی پیش در درگیری میان پ.ک.ک و ارتش ترکیه در خاک ترکیه جان باخته بودند ، در خاک کردستان عراق به خاک سپرده شدند. پژاک همیشه مدعی است که هیچ وابستگی به پ.ک.ک نداشته و سیاست جداگانه ی  دارد ولی آمار  کشته های جوانان فریب خورده در کشور ترکیه این ادعای بی اساس پژاک را تکذیب می کند.

تبلیغات و تشویش اذهان عمومی از محوری ترین و اصولی ترین راهکار پ.ک.ک و پژاک  برای رسیدن به اهدافشان می باشد، پژاک و پ.ک.ک  ازکشته های خود قهرمان ساخته و بدون هیچ توجهی به دنیای پیرامون خود هر انچه که می خواهد به زبان می آورد، پ.ک.ک و پژاک با پیروی از مکتب سکولار کمونیسم رهبر خود عبدلله اوجالان منکر دین و ادیان الهی می باشند و این نکته ی است غیر قابل انکار ولی این فرقه تروریستی در خبر مربوطه اعلام داشت که : در شهر رانیه هم پس از اتمام امورات دینی , پیکر گریلاها بر شانه‌های شهروندان همزمان با سردادن شعار به گورستان شهیدان شهر منتقل شدند.

این فرقه تروریستی از کدام دین سخن می گوید؟ آیا  عنوان شهید به غیر از دین مبین اسلام در ادیان دیگری هم وجود دارد؟ به کشته شده گان در را خدا شهید می گویند آیا پ.ک.ک و پژاک به خدا و معبود یکتا اعتقاد دارند؟ آیا کسی را که به خدا و پیامبران خدا معتقد باشد قتل و خونریزی می کند؟

امید است دیگر شاهد پرپر شدن  جوانان باغیرت  وطن در خاک کشورهای بیگانه نباشیم…

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *