۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ماهیت وحشی گری و ضد کُرد پژاک

  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۲
  • ۳۱۵ بازدید
  • ۰

فرقه ها و احزاب کُردستیز و تروریست از عاملان اصلی عدم توسعه و پیشرفت اقتصادی ، کشاورزی و دامی در کردستان ایران می باشند
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : فرقه کُردستیز پژاک نمی تواند ماهیت وحشی گری و یاغی گری خود را پنهان نماید و با بروز برخی از رفتار های نابخردانه ی خود ماهیت خود را هویدا می کند. پژاک برای اثبات ادعاهای واهی و پوچ که همیشه از آن دم می زند ، رفتارهای را انجام می دهد تا در افکار عمومی خود را حامی و طرفدار مردم کُرد معرفی نماید و جمهوری اسلامی ایران را دشمن مردم کُرد نشان دهد.
استراتژی احمقانه ی پژاک در بزرگنمایی و قهرمان سازی فرقه و اعتبار زدایی جمهوری اسلامی ایران ، تخریب منابع طبیعی و آتش سوزی جنگل های کردستان می باشد. پژاک با به آتش گشاندن جنگل ها و تخریب مراتع در مناطق کردنشین اولین ضربه را به اقتصاد خانواده های کُرد وارد می کند و کُردها را در دامداری و دامپری با مشکلات زیادی مواجه می سازد . بدون هیچ شک و تردی می توان گفت اولین دشمن مردم کُرد فرقه کردستیز پژاک است . پژاک برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران و بی اعتبار کردن حکومت ایران در میان کُردها از منابع و امکانات موجود در کردستان ایران سوءاستفاده کرده تا مردم کُرد را نسبت به جمهوری اسلامی ایران بدبین سازد.
از اویل تابستان هر از گاهی جنگل های مریوان و نقاط مختلف کوه و تفرجگاه تفریحی “آبیدر” دچار حریق می گردد و طبق گزارشات رسیده مسئولین و کارکنان آتش نشانی از اویل تابستان در این مناطق در حالت آماده باش بوده تا به محض گزارش آتش سوزی اقدام به مهار آتش سوزی در این مناطق نمایند.
پژاک که از عاملان اصلی اتش سوزی در این مناطق بوده ،در اقدامی مضحکانه و بی شرمانه با استفاده از رسانه های جمعی تبلیغاتی گسترده بر ضد ایران انجام می دهد و اعضای بسیج سپاه پاسداران را از عاملان آتش سوزی در این مناطق اعلام می دارد.
جمهوری اسلامی ایران بدنبال توسعه اقتصادی ، کشاورزی و نهاده های دامی در کردستان ایران می باشد و توسعه این مناطق از ایران بطور حتم به نفع کشور و ملت ایران خواهد بود ولی فرقه های یاغی و کُرد ستیزی همچون کومله ،دمکرات و به ویژه پژاک از عاملان اصلی عدم توسعه و پیشرفت در این مناطق بوده و برای نیل به اهداف تروریستی خود مردم بی گناه و مظلوم کُرد را دچار بحران و مشکلات فراوان می کنند. این گروه ها و فرقه حاضرند برای رضایتمندی اربابان امریکایی و اروپایی خود هر جنایتی بر مردم بی دفاع و مظلوم کُرد نمایند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *