۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پژاک سه شهروند کرد را به قتل رساند

  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
  • ۱۹۲ بازدید
  • ۰

پژاک پس از تلف نمودن ۷۷ راس اسب ،سه شهروند کرد را به فجیع ترین صورت به قتل رساند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک ضد کرد پژاک جنایت و کشتار کولبران مناطق مرزی و کردنشین را به اوج رسانده تا با ایجاد ترس و وحشت و نا امنی در مناطق کردنشین به اهداف تروریستی خود دست یابد.
پژاک روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه سالجاری در منطقه «شهاب‌الدین» شهرستان بانه به شماری از کولبران کرد حمله کرده و پس از تلف نمودن ۷۷ رأس اسب, دست‌های ۳ کولبر جوان کرد را بسته و از پرتگاهی به پائین می‌اندازند، طبق گفته های روستائیان آن منطقه پیکرهای آن کولبران جوان را درحالی یافته‌اند که دست‌و پاهایشان بسته شده بود.
اکنون پژاک بس از چپاول و غارت اموال کولبران و تامین مایحتاج خود با حرکتی وحشیانه حیوانات را کشته و سه شهروند کرد را به فجیع ترین صورت به قتل رسانده و مثل همیشه ایران را متهم به این رفتار وحشیانه کرده است .
ولی قابل توجه گروهک کرد ستیز پژاک که اکثر مردمان مناطق مرزنشین کاملاً نسبت به این موضوع آگاهی داشته که نیروهای نظامی و انتظامی ایران در صورت ارتکاب تخلف از سوی یک شهروند ایرانی طبق قوانین ایران دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده می شود و این شیوه قانون در ایران به حدی جا افتاده که اگر از یک کودک هم سال شود به صراحت قانون را تشریح می کند ، ولی پژاک بدون توجه به دنیای پیرامون خود هر جنایتی را به رژیم ایران نسبت داده تا این کشور را در افکار عمومی بدبین نماید . پژاک هم یقیناً به این نتیجه رسیده است که ملت کرد دیگر دروغهای آنان را باور نداشته بلکه با این رفتار ماهیت خود را هر روز آشکار تر می کند

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین