۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پژاک در آستانه ی فروپاشی

  • ۸ بهمن ۱۳۹۱
  • ۲۰۵ بازدید
  • ۰

صلح و خلع سلاح پ.ک.ک سبب فروپاشی و نابودی پژاک می شود
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : مراد کاراییلان و دوران کالکان دیروز خبر فرستاده شدن نیروهای مخفی ترکیه به کوهستان برای قتل خود را تایید کردند. ترس و وحشت از مرگ وجود سران پ.ک.ک را فرا گرفته اکنون آنان چاره ای جز قبول صلح و خلع سلاح ندارد اما در این میان سرنوشت اعضای ایرانی ان در هاله ای از ابهام قرار دارد. پژاک پس از شکست سنکین از سپاه پاسداران ایران اعضای خود را در حمایت از پ.ک.ک به ترکیه اعزام می کرد ولی اکنون پ.ک.ک تصمیم به خلع سلاح گرفته است ، در این شرایط اعضای فریب خورده پژاک روزی به امید زندگی در اروپا در دامی گرفتار شده اند که جزء اسارات در ترکیه و یا کشته شدن راهی ندارند. پ ک ک نیز برای سخت نمودن فرار ، آنها را برای جنگ به مناطق کوهستانی کردستان ترکیه فرستاد . آنان یا در آنجا کشته می شوند و یا ناچارند خلع سلاح شوند . یقیناً اوجالان با ترکیه معامله می کند و کردهای ترکیه عضو پ ک ک را شاید با عفوی عمومی روانه خانه هایشان کنند اما اعضای ایرانی ان سرخوردتر از همیشه آواره می شوند و اینجاست که به عمق فریب پی می برند.
بسیاری از آنان دار و ندار خود را فدای اوجالان کردند اما اوجالان حتی آنان را از کوچکترین مسائل خود نیز مطلع نساخت و به عنوان مثال هزاران جوان را از ازدواج منع کرد و خود را مجرد معرفی نمود در حالی که اخیرا تایید کرده که سال های سال ازدواج کرده و حتی یک پسر بیست و یک ساله دارد !
اوجالان اعضای فرقه اش را به خاطر ازدواج حتی اعدام می کرد اما خود ازدواج نموده است ! این فقط نمونه ساده ای از فریب است و قطعا در آینده مسائل بیشتری علنی خواهد شد . هنوز دیر نشده و اعضای ایرانی می توانند خود را به واحدهای دولتی معرفی کنند تا بیش از این بدبخت نگردند و با سکوت مرگبار پژاک زمینه مرگ خود را فراهم نکنند چرا که پژاک نابود خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین