۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پژاک بار دیگر برعلیه جوانان کُرد این مرز و بوم دست به جنایت زد

پژاک بار دیگر برعلیه جوانان کُرد این مرز و بوم دست به جنایت زد

  • ۴ شهریور ۱۳۹۲
  • ۳۵۹ بازدید
  • ۰

گروهک تروریستی پژاک با تجاوز به خاک ایران در عملیاتی نا جوانمردانه و تروریستی چند تن از هم وطنان کُرد را به شهادت رساند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک خشونت طلب پژاک مدعی حفظ آتش بس با جمهوری اسلامی ایران می باشد، اعضای شورای رهبری پ ک ک و مسئولان پژاک پس از شکست سنگین از سپاه پاسدارن در بیانیه های خود از پایبندی و حفظ آتش بس با ایران سخن به زبان می آورد ،ولی تحرکات و عملیات نظامی این فرقه در سال جاری نشان از نقض آتش بس توسط این گروهک تروریستی می باشد.
پژاک در سال ۱۳۹۲ با تحرکات نظامی بر علیه هم وطنان کُرد ایرانی ماهیت واقعی خود را بار دیگرافشا کرد، شهادت هم وطنان کرد در منطقه بورالان ماکو و شهرستان پاوه که منجر به شهادت چند تن از جوانان این مرز و بوم گردید.
پژاک علاوه بر جنایت های مذکور بار دیگر رفتار وحشیانه و ناجوانمردانه خود را تکرار کرده و در روستای کچل آباد از توابع شهرستان سردشت که چندین کیلومتر درون مرزهای ایران و یک منطقه کاملا مسکونی است کمین گذاشته و هم وطن بسیجی کُرد به نام محمد خضری را پس از شکنجه و ضرب و شتم به صورت فجیعی به شهادت می رسانند و پس از آن در راستای همین اقدام تروریستی با گذاشتن کمین در مراغان که باز هم یک منطقه مسکونی همجوار سردشت است منجر به شهادت چند تن دیگر از هم وطنان کرد می شوند. لازم به ذکر است که این تیم تروریستی چندی پیش نیز دو تن از هم وطنان کُرد منطقه جانداران سردشت به نام های محمد و کامل شمسی را نیز به شهادت رسانده بود.
این فرقه تروریستی با بی شرمی هرچه تمام رفتار وحشیانه خود را که حاکی از ترس و وحشت است با انتشار بیانیه ای بدین گونه توجیه می نماید که:
– تصمیمی مرکزی در راستای درگیری از سوی نیروهایمان در میان نبوده
– درگیری به نفع دو طرف نیست
– از دولت ایران می خواهیم که به عملیات های نظامی خود پایان دهد
اما در پاسخ به بیانیه ی پژاک لازم به ذکر است که این تحرکات نظامی در خاک ایران و در منطقه مسکونی روستای مراغان از توابع سردشت رخ داده است ، و شهادت هم وطنان کُرد در خاک ایران به منزله تجاوز تروریست های پژاک به کشور می باشد ، اگر نیروی های نظامی ایران قصد عملیات نظامی را داشته اند بایستی در مناطق صفر مرزی و نزدیک به مقر گروهک اقدام به عملیات نظامی می نمودند در صورتی که موضوع خلاف این واقع است . اکنون پژاک با برنامه ریزی به خاک ایران تجاوز کرده و در عملیاتی چند تن از جوانان این مرز و بوم را به شهادت رسانده و این موضوع به منزله نقض آتش بس و نشان از تعرض به خاک ایران می باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین