۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پرونده سازی پ ک ک به احزاب تحت سلطه ی بارزانی

پرونده سازی پ ک ک به احزاب تحت سلطه ی بارزانی

  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
  • ۳۱۵ بازدید
  • ۰

گروهک تروریستی پ ک ک در آستانه برگزاری گنکره ملی کُرد بدنبال پرونده سازی برای مسعود بارانی بوده تا به حضور خود در افکار عمومی مشروعیت ببخشد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : اختلاف دیرینه گروهک تروریستی پ ک ک با مسعود بارزانی هر روز مدل جدیدی به خود گرفته و بر شدت اختلافات می افزایید. گروهک تروریستی پ ک ک در آستانه کنگره ملی کُرد برای مشروعیت بخشیدن خود در افکار عمومی از همان ابتدای جنگ در کردستان سوریه به حمایت همه جانبه از کُردهای سوریه و شاخه ی سوری خود موسوم به حزب دموکراتیک (PYD) برخاسته است ، پ ک ک قبل از آغاز جنگ (PYD) با گروه های تکفیری النصر به سرکوب مخالفان خود در سوریه پرداخته است ، حزب الپارتی و حزب آزادی از احزاب وابسته به مسعود بارزانی محسوب می شوند و سران پ ک ک برای از میان برداشتن احزاب وابسته به بارزانی ترفند های زیادی را به کار گرفته اند تا در اذهان عمومی وجهه سیاسی بارزانی و حزب های وابسته به آن را به کلی تخریب نمایند. راه اندازی جنگ و ناامن کردن کردستان سوریه و در پی آن خالی از سکنه شدن مناطق کردنشین سوریه ، استراتژی پ ک ک برای خروج طرفداران و حامیان مسعود بارانی بوده تا استقلال و خودمختاری بیشتر در این مناطق داشته باشد.
اکنون استراتژای پ ک ک در قبابل مسعود بارزانی و احزاب وابسته به شکل دیگری به خود گرفته است، ی‌پ‌گ در آخرین افشاگری‌های درخصوص این دو حزب در سایت خود نوشته که اخیراً سه تن از اعضای حزب الپارتی توسط اعضای مسلح پ‌ک‌ک در ورودی شهر جندرس از توابع شهر عفرین دستگیر شده‌اند که بمب‌های دست‌ساز و کنترل از راه دور را به همراه داشته‌اند. این فرقه در نوشته‌های خود به این نکته هم اشاره کرده که این افراد به بمبگذاری‌های اخیر در شهر عفرین با همکاری اعضای حزب آزادی اعتراف کرده‌اند.

ی‌پ‌گ هویت این سه عضو الپارتی را محمدامین عبود، احمد زکریا خیری و حسین احمد برکات ذکر کرده و گفته که این سه تن دو بمب دست‌ساز، دو دستگاه بی‌سیم، یک سند حزبی و یک دوربین به همراه داشته‌اند. اعضای پ‌ک‌ک خود هیچ مشروعیتی در این مناطق ندارند و بخش اعظم مردم آنها را بعنوان نماینده‌ی خود نیز قبول ندارند، با زور اسلحه خود را بر مردم تحمیل کرده‌اند و اگر شخص یا گروهی با آنها مخالف کند؛ بلافاصله مورد بازجوبی و نهایتاً برای همیشه از روی زمین حذف خواهد شد.
اکنون پ‌ک‌ک با تمام توان درصدد است در مناطق کُردنشین سوریه برای شاخه‌ی حزب دمکرات کردستان عراق در این کشور پرونده‌سازی کند تا به قول خود این ضعف‌ها را در اقلیم کردستان در مقابل مسعود بارزانی و حزبش بکار گیرد وامتیازات بیشتری بدست آورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین