۲۷ مهر ۱۴۰۳

ندای رها یافته گان از دام پژاک

  • ۷ آبان ۱۳۹۳
  • ۳۱۷ بازدید
  • ۰

تعداد کثیری از جوانان و نوجوانان جدا شده از پژاک ، در فضای مجازی با انجمن بی تاوان آذربایجان غربی ارتباط بر قرار کرده و نفرت خود را نسبت به پژاک و پ ک ک اذعان کرده اند، و طبق اظهارات آنان در حال حاضر مهمترین آروزیشان پس تحمل سال ها درد و رنج این بوده ، که صدایشان را به گوش دوستان خود که در زندان محصور قندیل گرفتار شده اند برسانند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : خیانت بارز عبدالله اوجالان بر علیه مردم کُرد با انتشار فیلم ویدیویی بر همگان هیویدا گردید، ولی در این میان اعضای فریب خورده ی پژاک که متشکل از فرزندان ایران زمین می باشند و به طور نخواسته در دام این فرقه ی کردستیز گرفتار شده اند ، و در سردر گمی و آواره گی بسر می برند.بازی کنونی اوجالان و دولت ترکیه ادامه دارد و دیر یا زود به قول سرهنگ آتیلا بازجوی اوجالان مسئله تروریسم را حل خواهند کرد اما آیا اعضای ایرانی تاکنون از خود پرسیده اند چه می خواهند به کجا می روند در قندیل چه کار می کنند آینده دولت ترکیه و مذاکرات چه ربطی به آنها دارد؟ این اعضا بایستی سرنوشت بریار گابار را ببینند که حتی تا عضویت شورای رهبری هم پیش رفت اما به این نتیجه رسید که پ ک ک و پژاک اعضای ایرانی را فریب می دهند و از آنها بیگاری می کشند لذا تصمیم به جدایی گرفت تا نجات یابد.

این اعضا تبعه ایران هستند و حتی اگر ترکیه به پ ک ک امتیازی هم بدهد بازهم آنها در خارج از بازی قرار دارند لذا نباید وقت را از دست بدهند. بایستی از همان راهی که رفته اند باز گردند چون هنوز همه پل ها خراب نشده و راه بازگشت وجود دارد.
تعدادی بسیاری از فرزندان ایرانی که فریب گروهک پژاک را خورده اند ،هم اکنون در بلاتکلیفی و سردر کمی قرار گرفته اند و در خصوص ادامه زندگی خود نمی توانند تصمیم درستی را داشته باشند. زندگی نکبت بار در کوهستان ها و دره ها و خشونت و جنگ طلبی یقیناً بسیاری از جوانان و نوجوانان ایرانی را به ستوه آورده است ، جوانانی را که فریب شعارهای دورغین پژاک را خورده اند و سر از کوه ها در آورده اند و هم اکنون شرایط بحرانی سوریه و درگیری های پ ک ک با داعش منجر گردیده که پزاک اعضای خود را به کوبانی اعزام نماید و سر انجام در کشوری بیگانه به قتل برسد.
روز گاری این جوانان با غیرت ایرانی در دامن مهر و محبتی مادری پروش یافته ،و با عطوفت و امنیت حاکم بر نظام خانواده انس گرفته بودند.
خوشبختانه جوانان بسیاری توانسته از دام پژاک رها یافته و در فضای مجازی افشا گری بر علیه گروهک نمایند. بیشتر رها یافته گان از دام پژاک ، این فرقه را گروهکی مزدور می خواند ، که جوانان را ملزم به اخاذی از مردم کُرد می نماید و یکی از عمده ترین دلایل آنان جدایی از فرقه و تسلیم شدن به نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام می دارند.

سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی ایران بر این پایه استوار است ،که در صورت تسلیم افراد فریب خورده مورد عفو و رافت اسلامی قرار دهد و تا کنون شاهد چندین مورد از این گونه رفتار ایران اسلامی بوده ایم از جمله این افراد می توان س. ن – ا.پ- م.ش – و بسیاری دیگر را نام برد.
هم اکنون بسیاری از اعضای جدا شده از فرقه ی پژاک بصورت مجازی با انجمن بی تاوان آذربایجان غربی ارتباط بر قرار کرده اند و بارها به نفرت و انزجار خود بر علیه گروهک تروریستی پژاک اذعان کرده اند. اعضای جدا شده پژاک با افشاگری ها خود پرده از ماهیت ضد کُردی پژاک برداشته اند ، ولی هم اکنون تنها آرزوی آنان رهایی دوستان خود از دام گروهک تروریستی پژاک می باشد. نوجوان و جوانانی را که طبق اظهارتشان بهترین روزهای خود را در قندیل تباه کرده اند ،هم اکنون می خواهند صدای خود را به گوش دوستانشان در قندیل برسانند که ، آنچه را که فرمانده هان پژاک و پ ک ک مبنی بر خشونت حکومت بر علیه افراد تسلیمی اعلام می دارند کاملاً کذب و دروغی بیش نمی باشد.
اکنون ما این تکلیف را برعهده داشته تا به خواسته های جوانان و نوجوانان ایرانی را که بهترین روزهای خود را در دره ها و کوه های قندیل تباه کرده اند عمل نمایم، و با اعلام این موضوع که جمهوری اسلامی ایران اعضای پشیمان و ارجاع شده به ایران را مورد عفو و رافت اسلامی قرار داده و به عنوان یک فرد ایرانی به تمام حقوق وی ارزش می نهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین