۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • موجی از تسلیم عناصر پ ک ک و پژاک با حملات هوایی ترکیه

موجی از تسلیم عناصر پ ک ک و پژاک با حملات هوایی ترکیه

  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
  • ۳۹۳ بازدید
  • ۴

حملات هوایی ترکیه به مناطق قندیل منجر به جدایی و فرار اعضای پ ک ک و پژاک شده است.
انجمن تاوان آذربایجان غربی : حملات گسترده دولت ترکیه به مناطق قندیل و مدیا موجی از وحشت و ترس در میان گریلاهای پ ک ک و پژاک بوجود آورده است.
یک منبع آگاه در این مورد اعلام کرد، تاکنون شمار قابل توجهی از گریلاها پ ک ک و پژاک با توجه به شرایط بحرانی منطقه خود را تسلیم نیروهای آسایش اقلیم کردستان عراق کرده و ۱۳ تن دیگر از مرز پیرانشهر و سردشت خود را به نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران معرفی کرده اند.
حملات هوایی ترکیه در این مناطق دریای خون به پا کرده و طبق آخرین اخبار منتشره تاکون ۲۶۰ تن از گریلا ها کشته شده اند.
اکنون مدیریت و برنامه ریزی برای سران گروهک بسیار سخته بوده و هر کس برای نجات جان خود شخصا تصمیم می گیرد. با این وضعیت پ ک ک و پژاک در مسیر فروپاشی قرار گرفته و بزودی نابود می کرد.

قبلی «
بعدی »

۴ دیدگاه ها

  1. به امید نابودی کامل تروریست ها پژاک و پ ک ک

  2. من یک تسلیمی پژاک زمانی فریب گفته های دوستم شدم و رفتم قندیل اما بعد از سه سال موفق شدم فرار کنم و خودم رو تحویل اطلاعات ایران دادم ، اونا به مراتب بهتر از فرمانده هان پژاک با من رفتار می کردن و الان دارم آزادانه و با خوشی و آرامش زندگی می کنم میخوام بگم اگه دوست یا فامیلی دارید سعی کنید جونش رو از زندان های قندیل آزاد کنید تا به جامعه برکرده و زندگی کنه کوه ها و دره ها جایی حیوانات و زندگی رو که پژاک برای ما خواب دیده همش دورغه

  3. دوست و هم وطن کرد فقط میتونم بگم ای ای ای ای ول داری
    حزبی که در کوه ها جوانان رو به کشتن بده یعنی تروریست میخواد بره کوه چی کنه ؟ حقوق کردها رو بگیره اینکه نمیشه

  4. فقط توهم کشورگشایی در قرن ۲۱ می تواند باعث شود یه عده برای طلب حقوق فرهنگی به روشهای ضد فرهنگی دست بزنند.پس الکی حقوق کردهارو بهانه نکنید.پ ک ک می خواهد کشور کردستان را تشکیل دهد آنهم در سرزمین دیگران و جاهایی که کردها اقلیت هستند.چون بین ۴ کشور متخاصم گیر کرده و راه به دریا نداره.ادعای خلیج فارس را هم دارند.والا تدریس به زبان کردی که این همه کشت و کشتار ندارد.دوره کشورگشایی گذشته.اگر فکر کردین آمریکا تو سینی کشور کردستان را تحویل می دهد کور خوندین.دیدین که چه جوری از ترکیه حمایت کرد.دیر بیدار شدین باید صدها سال پیش دنبال کشورگشایی می افتادید نه در قرن ۲۱٫

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین