۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • مذاکرات پنهانی PYD با گروه های تروریستی افراطی

مذاکرات پنهانی PYD با گروه های تروریستی افراطی

  • ۱۵ مهر ۱۳۹۲
  • ۲۶۸ بازدید
  • ۰

دیدار دو تن از سران حزب دموکراتیک شاخه ی سوری پ ک ک(PYD)با گروه های تروریستی در سوریه خیانت بارز و آشکار پ ک ک بر علیه مردم کُرد سوریه می باشد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : رفتار های نابخردانه گروهک تروریستی پ ک ک و زیر شاخه های آن در عرصه سیاسی ماهیت ماهیت ضد کُرد پ ک ک را روز به روز هویدا می سازد.
گروهک فاشیسم پ ک ک برای دست یابی به اهداف نامشروع خود به سهل و آسانی از خون مردم کُرد را ریخته و هیچ ارزشی برای مردم کُرد قائل نمی باشد.
گروهک تجزیه طلب پ ک ک برای دست یابی به مانیفست یا همان کردستان بزرگ در خاورمیانه که برگرفته از تراوشات ذهنی عبدالله اوجالان می باشد ،استراتژی خشونت طلبی و جنگ را مبنای هدف خود قرار داده است .
پ ک ک پس جنگ های طولانی در ترکیه و قتل و عام بیش از ۴۵۰۰۰ نفر پروسه صلح و مذاکرات را مطرح کرد ، و جنگ و خونریزی را در ترکیه تعطیل کرد . اما با توجه به ماهیت تروریستی و فاشیسم ، در کشور سوریه فعالیت های خشونت طلبانه و خونریزی را ادامه داد.
حزب اتحاد دموکراتیک (PYD) شاخه سوری پ ک ک با شعار استقلال در کردستان سوریه که نشات گرفته از مانیفست پ ک ک می باشد به مقابله با حزب الپارتی و گروه های افراطی موسوم به النصر و التوحید به مقابله برخواست و جنگی تمام عیار در این مناطق به پا کرد . اما حزب دموکراتیک (PYD) به رهبری صالح مسلم در حین جنگ با گروه های افراطی در عرصه سیاسی رفتارهایی را از خود نشان می دهد که این جنگ را به هاله ای از ابهام می کشاند.
صالح مسلم با اشرافیت به این موضوع که دولت ترکیه تروریست های افراطی تکفیری را در خاک خود آموزش داده و سپس آنان را برای جنگ با کُردها سازماندهی کرده و از مرز خود به سوریه اعزام می کند، اکنون سوال این است که صالح مسلم با آگاهی نسبت به این موضوع چرا به ملاقات با سیاستمدارن ترکیه رفته و چه هدفی را دنبال می کند ؟!
این سوالی است که در افکار عمومی مطرح گردید و هر کس پاسخی متفاوت نسبت به رفتار حزب دموکراتیک بیان می کند ولی اخیرا حزب دموکراتیک پاسخ این سوال را بی جواب نگذاشته و افکار عمومی را نسبت به استراتژی خود آگاه ساخته است.
طبق آخرین اخبار منتشره گروهی از مسئولین دو حزب کردی به منظور دیدار با مخالفین سوری موسوم به شورای تنسیق به پایتخت سوریه رفتند. حضور دو تن از سران حزب اتحاد دموکراتیک (نزدیک به پ.ک.ک) نیز در این نشست متناقض با ادعای پ ک ک و سران حزب دموکراتیک می باشد . حزب دموکراتیک تا به دیروز در جنگی تمام عیار با این گروه ها سبب قتل و عام هزارن کُرد بی گناه و آوارهگی هزارن کُرد از خانه و کاشانه خود شدند و حال این گروهک خائن به دیدار تروریست ها می رود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین