۲۵ مهر ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • مصاحبه
  • >
  • فعال سیاسی نزدیک به بارزانی: پ‌ک‌ک و اتحادیه میهنی در حال هماهنگی برای جذب ارتش ترکیه به اقلیم کردستان هستند

فعال سیاسی نزدیک به بارزانی: پ‌ک‌ک و اتحادیه میهنی در حال هماهنگی برای جذب ارتش ترکیه به اقلیم کردستان هستند

  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳
  • ۵۲ بازدید
  • ۰

یک فعال سیاسی در سخنانی اعلام کرد: ورود ارتش ترکیه به اقلیم کردستان آشکارا نتیجه حضور پ. ک. ک و همکاری اتحادیه میهنی با این گروه بوده که به این وضعیت منجر شده است. کاری که پ‌ک‌ک و اتحادیه میهنی انجام داده‌اند هماهنگی برای ورود ارتش ترکیه است.

به گزارش انجمن بی‌تاوان به نقل از رسانه وابسته به حزب دمکرات کردستان، زمناکو بابان قلادزه‌ایی (فعال سیاسی کرد) در سخنانی اعلام کرد: پ.ک.ک و اتحادیه میهنی شبانه روز در حال فروش خاک اقلیم کردستان عراق به کشورهای منطقه هستند و احزاب دیگر را متهم به ورود ترکیه به اقلیم کردستان می‌کنند.

وی افزود: ورود ارتش ترکیه به اقلیم کردستان آشکارا نتیجه حضور پ.ک.ک و همکاری اتحادیه میهنی با پ.ک.ک بوده که به این وضعیت منجر شده است. کاری که پ.ک.‌ و اتحادیه میهنی انجام داده‌اند، هماهنگی برای ورود ارتش ترکیه بوده، همانطور که پ.ک.ک در سوریه انجام داده است.

این فعال سیاسی در ادامه گفت: اگر اتحادیه میهنی و پ‌ک‌ک در توانشان باشد فردا در مرزهای کردستان ایران نیز این کار را انجام خواهند داد اما از واکنش شدید آمریکا هراسان هستند.

وی افزود: کسانی که نیمی از خاک اقلیم کردستان عراق را یک شبه بفروشند، هر عمل خیانت کارانه دیگری می‌تواند انجام دهد، از سوی مردم کردستان روشن است که آنها عامل اصلی ورود ارتش ترکیه بودند و اگر اتحادیه میهنی از پ. ک. ک و برنامه منطقه‌ای حمایت نکند، در این صورت کشورهای همسایه نخواهند توانست مناطق اقلیم کردستان را بمباران کنند و نیروهای خود را به خاک اقلیم کردستان منتقل کنند.

زمناکو قلادزه‌ایی در پایان اعلام کرد: بافل طالبانی رابط بین نیروهای منطقه‌ای و پ‌ک‌ک شده است، بافل طالبانی آماده است اقلیم کردستان را با نام دارایی‌های اتحادیه میهنی به فروش برساند، اما اتحادیه میهنی به پایان رسیده و تنها چند روز دیگر تا انتخابات باقی مانده و آن زمان خواهند دید که دیگر نمی‌توانند با دروغ و چانه زنی سیاسی مردم را اطراف خود گرد آورند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین