۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • فریب‌خوردگان فرقه تروریستی پژاک در صورت ندامت مورد رأفت اسلامی قرار می گیرند

فریب‌خوردگان فرقه تروریستی پژاک در صورت ندامت مورد رأفت اسلامی قرار می گیرند

  • ۱۱ دی ۱۳۹۱
  • ۲۹۱ بازدید
  • ۰

فرمانده سپاه بانه گفت: پژاک که مدعی ناجی مردم کردستان است، جز اغفال و کشتار فرزندان این ملت هیچ خدمات مثبت دیگری در کارنامه خود ندارد و در صورتی که فریب‌خوردگان اظهار ندامت کنند به هنگام بازگشت مورد رأفت اسلامی قرار می‌گیرند.

امیر اکبری در دیدار با خانواده‌های فریب‌خوردگان پژاک و دیگر گروهک‌های ضدانقلاب که در سالن جلسات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بانه برگزار شد، با اشاره به اقدامات ارزنده ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف خدماتی ورفاهی از قبیل آسفالت راه‌های روستایی، لوله‌کشی آب شرب و بهداشتی به روستاها، خدمات مخابراتی، احداث شبکه‌های بهداشت و درمان در دورافتاده‌ترین روستاها و مقایسه وضعیت موجود با دوران قبل از انقلاب، اظهار داشت: پژاک که مدعی ناجی مردم کردستان است به جز اغفال و کشتار فرزندان این ملت و زورگیری از مردم ضعیف و بیچاره منطقه، هیچ خدمات مثبت دیگری را در کارنامه خود ندارد.

وی با اظهار تاسف از پیوستن جوانان زودباور و ساده این منطقه که نادانسته در دام فریب این گروهک‌ها افتاده‌اند، افزود: این گروهک‌ها به خاطر منافع و همچنین قدرت‌طلبی دست به تشکیل این گروهک زده و اقدام به عضوگیری می‌کنند.

فرمانده سپاه بانه در ادامه افزود: امروزه مبارزه مسلحانه راهکار حل مشکلات نیست و ایجاد ناامنی موجب عقب‌ماندگی اقتصادی و سیاسی کردستان شده چرا که ناامنی موجب عدم سرمایه‌گذاری دولت و بخش خصوصی و حتی نیروهای بومی کردستان شده است.

اکبری عنوان کرد: مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۸ در سنندج در این خصوص فرمودند: “در کردستان با خانواده‏هایى مواجه هستیم که فرزندانشان فریب دشمن را خورده‏اند؛ آنها هم داغدیده‏اند و مورد ترحم و همدردى ما هستند. آن خانواده‏هائى که دشمن توانست جوان آنها را فریب بدهد و خون او را در راه اغراض فاسد آمریکا و صهیونیسم بکار بگیرد، آن خانواده‏ها هم گناهى نکرده‏اند؛ داغ جوانانشان را هم دیده‏اند؛ خیلى‏ها هم به یاد آنها نیستند. ما نسبت به آنها دلسوزى داریم. این هم از خسارت‌هایى است که ضدانقلاب بر این استان وارد کرده است”.

فرمانده سپاه بانه با الهام ازفرامین مقام معظم رهبری وهمچنین بر اساس تدابیر منطقه‌ای قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) از خانواده‌های فریب‌خوردگان خواست که هر چه زودتر با هدایت وروشنگری، اسباب برگشت فرزندان فریب‌خورده‌شان را کرد: کسانی که داوطلبانه نادم گشته و برگردند مورد رأفت قرار خواهند گرفت و در کمال امنیت وآرامش می‌توانند در کنار خانواده‌هایشان به زندگی خود ادامه دهند.

اکبری به اصالت کردهای ایرانی اشاره کرد وافزود: مردم کرد ایران با کردهای سایر کشورها خیلی فرق دارند چرا که کردهای ایرانی قوم اصیل ایرانی هستند و خود را ایرانی می‌دانند بنابراین حس وطن‌دوستی و میهن‌خواهی آنان از همه ایرانی‌ها قویتر است، بنابراین باید اجازه ندهند که بیگانگان با سوءاستفاده از عواطف پاک و تحریک احساساتشان از آنها سوءاستفاده کنند.

فرمانده سپاه بانه در پایان یادآورشد: تشکیل و تجهیز گروهک‌ها با نقشه آمریکا و اسرائیل و در راستای منافع امپریالیسم جهانی صورت گرفته است همچنانکه دشمنان دو کشور مسلمان ایران وعراق را با تحریک عامل سرسپرده‌شان صدام به جان هم انداختند و گروهک‌های ضدانقلاب را برای تضعیف هرچه بیشتر نظام نوپای اسلامی در داخل کشور بوجود آوردند.

از منجلابی که آنها را گرفتار نموده است، فراهم سازند.

وی همچنین خاطرنشان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *