۳۱ فروردین ۱۴۰۳

عبدالله اوجالان زنده است یا مرده؟

  • ۲۹ مهر ۱۳۹۱
  • ۳۵۲ بازدید
  • ۰

دیروز وکلای  عبداللە اوجالان جهت اخذ مجوز دیدار موکلشان بار دیگر بە دادستانی بورسا رفتند، اما این بار نیز با جواب رد مسئولان ترک مواجە شدند.وکلای قانونی اوجالان مدت ۴۵۰ روز است که نتوانسته اند مجوز ملاقات از دولت ترکیه داشته باشند .لازم بە ذکر است آخرین بار وکلا در تاریخ پنجم مردادماە سال گذشتە با اوجالان دیدار کردە بودند.

اکنون رسانه های وابسته به گروه با چه اعتباری که آیا اوجالان زنده است یا مرده خواستار آزادی رهبر خود می شوند ؟ تا چه حدی به زنده بودن اوجالان یقین  دارند بدون آنکه از وی خبری داشته باشند. عبدالله اوجالان زنده است یا مرده ؟ سوالی است که افکار عمومی را به خود مشغول کرده است و بیش از ۱۴ماه است که هیچ ملاقاتی با وی انجام نشده است ، فقط تنها مورد ملاقات اوجالان با برادرش محمد اوجالان در رسانه ها اعلام گردید که اکثر رسانه ها این خبر را تکذیب کرده و اعلام داشتند که دولت ترکیه با استفاده از این سیاسیت می خواهد از شدت حملات پ.ک.ک بکاهد.رسانه های وابسته به گروهک هر روز با انتشار اخباری از قبیل اعتصاب غذای زندانیان  ویا تجمع در فلان کشور اروپای برای آزادی اوجالان منشر می کند بدون آنکه خبری از بود ویا نبود اوجالان داشته باشند.

سران پ.ک.ک در این مدت  از  دولت ترکیه در خصوص زنده بودن اوجالان و یا وضعیت جسمی و روحی  وی هیچ سوالی نکرده ، بلکه انزوای اوجالان را بهانه کرده وبا بیان شعارهای هم چون اعتصاب غذا ی زندانیان و یا تجمع در کشورهای اروپای در حمایت از اوجالان شرایط را متشنج کرده و بر اقدامات تروریستی و خونریزی ها  خود شدت می دهد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین